doradzcie jaki makijaz :(

1. Data: 2005-04-28 10:21:21

Temat: doradzcie jaki makijaz :(
Od: "Margolcia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

j.w.
Mam blond włosy (tlenione, bialawe bardziej) niebieskie oczy z otoczka
jasnego brazu takie nie typowe.... cera jasna...
Byłam ostatnio u kosmetyczki i zrobila makijarz ale nie bylam zadowolona
:(( tak jakos mnie postarzal:) moze cos doradzicie czego mam uzywac, jakich
kosmetykow jaki kolor cieni jest najlepszy , wiem ze cieszko powiedziec jak
sie kogos nie widzi :( ale moze sprobujecie?

--
POZDRAWIAM
Margolcia

1. Data: 2005-04-28 10:49:13

Temat: Re: doradzcie jaki makijaz :(
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margolcia wrote:
> j.w.
> Mam blond włosy (tlenione, bialawe bardziej) niebieskie oczy z
> otoczka jasnego brazu takie nie typowe

Przez ta otoczke pomyslalam o kolorystyce braz, bez, zloto?

Zazula

1. Data: 2005-04-28 11:46:01

Od: "Margolcia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> Przez ta otoczke pomyslalam o kolorystyce braz, bez, zloto?

nie wygladam zbyt korzystnie w zlocie bez jest troszke za jasny i wygladam
bardzo blado :(( ale braz spróbuje:))
--
POZDRAWIAM
Margolcia

< www.flashnet.com.pl >

1. Data: 2005-04-28 14:04:09

Od: "kasia sz." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margolcia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> nie wygladam zbyt korzystnie w zlocie bez jest troszke za jasny i wygladam
> bardzo blado :(( ale braz spróbuje:))

Wiesz tu raczej chodzi o kombinacje kolorkow roznych odcieni, od jasnych
bezy po ciemne brazy, blyszczace i nie, opalizujace lub matowe, nieco
"opsypane" zlotym sypkim cieniem itp...
przejrzyj stronke wizaz.pl :)

pozdrawiam
kaska, tez blond ;)