dr Simon

1. Data: 2002-09-03 15:05:16

Temat: dr Simon
Od: quessir <q...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzien Dobry!

Czy ktos z grupowiczow mogl by mi cos powiedziec (najlepiej "o~")
o dr Simonie (nie jestem pewien czy tak pisze sie jego nazwisko) z
Osrodka Pomocy Psychologicznej SPCh i Caritas AW w Warszawie
(Bednarska)? Chcial bym sie dowiedziec tez czegos o terapiach ktore
prowadzi. np Jakimi metodami sie posluguje.
TIA

'quessir

p.s. wzialem pod uwage to ze on tez moze (choc to malo prawdopodobne)
to czytac ;-)

1. Data: 2002-09-26 20:32:01

Temat: Re: dr Simon
Od: j...@f...edu.pl (Jerzy Tarasiuk) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (Bednarska)? Chcial bym sie dowiedziec tez czegos o terapiach ktore
> prowadzi. np Jakimi metodami sie posluguje.

Witold Simon, terapia zespolu utraty ciazy:
http://www.mateusz.pl/mz/ws-zuc/
Oprocz niego zajmuja sie tym (w tym osrodku) Marek Gajowy
i Agata Rusak; nie wiem, czy Beata Urbanowisz jest w tym osrodku.

Jerzy Tarasiuk

poszukuje kogos.... [ot, ntg?]
tiaa
Re: truetalk
Szkolenie z psychologii POP (A.Mindell) w Szczecinie
personifikacja zwierząt