drożdżyca - ciągłe nawroty

1. Data: 2004-03-14 11:48:59

Temat: drożdżyca - ciągłe nawroty
Od: "Marcin W" <n...@b...spam.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
U mojej dziewczyny często występują nawroty drożdżycy układu płciowego.
Wcześniej "drożdze" pojawiały się u niej np. po basenie, a w ubiegłym roku
po przebytej chorobie i kuracji antybiotykami i właśnie od tamtego momentu
ma częste nawroty.
Stosowala wszystko: począwszy od propolisu, przez czopki dopochwowe (jakaś
chemia, ale nazwy nie pamiętam) aż po jakieś antybiotyki.
Na jakiś czas pomaga, ale często parę dni po stosunku drożdżyca do niej
"wraca", przy czym ja nie mam takich obiawów jak on! Nic mnie nie swędzi,
nie mam zmian na "wacusiu".
Tak patrze po sobie, że ja nie ma tendencji do drożczycy chociaż zdarzyło mi
się to od niej "złapać", ale z reguły, chlotrimazol działał świetnie.
Dodam jeszcze, że ona ma wyjątkowo słaby organizm: łapie wszelkie infekcje.
Co proponujecie? Jak wytępić "drożdże" i jak wzmocnić organizm, może możecie
jakoś pomóc?
Serdecznie Pozdrawiam i czekam na odpowiedź....

Smutny...

2. Data: 2004-03-14 12:05:05

Temat: Re: drożdżyca - ciągłe nawroty
Od: "Simonto" <simonto(usunto)@(usunto)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie na poczatek wzmocnic uklad immunologiczny - witaminy, mikroelementy,
tran i troszke treningu.
Kuracja powinna obejmowac was oboje bo w twoim ukladzie moczowym moga byc
przetrwalniki ktore potem w przyjaznym srodowisku pochwy "rozkwitaja". O
terapii powinien zdecydowac lekarz.

Simonto

3. Data: 2004-03-14 15:05:25

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin W ( n...@b...spam.com ) napisał:

> Na jakiś czas pomaga, ale często parę dni po stosunku drożdżyca do niej
> "wraca", przy czym ja nie mam takich obiawów jak on! Nic mnie nie swędzi,

Musicie _oboje_ poddać się leczeniu.
Pośrednim rozwiązaniem może być prezerwatywa (unikniecie zarażania).
Należy unikać antybiotyków lub jeśli jest taka konieczność brać dodatkowo
odp. preparaty odbudowujące florę bakteryjną.
Zmniejszyć spożycie słodyczy i produktów mącznych.
Jest trochę w internecie na temat candida.
http://w3.trib.com/~kombu/konnection/index.html
http://www.citrosept.pl/
http://www.google.pl/search?q=cache:alQZXu0MyIUJ:www
.reiki.org.pl/PowrotDoZd
,

Iwona

4. Data: 2004-03-14 19:03:03

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam podobne problemy :), niestety.
Trzeba zrezygnować z kąpieli i z basenu z chlorowaną wodą. Podmywać się
letnią wodą (broń boże gorącą) i krótko, używając delikatnych płynów do
higieny intymnej. Z myciem nie wolno przesadzać. Polecam delikatne
chusteczki do higieny intymnej / lub dla niemowląt. (może macie wodę
chlorowaną?). Stosować po okresie lactovaginal.
Przyjmować dużo (a raczej często nie tylko raz dziennie) witaminy C
(najlepiej z natury) podnosi kwasowość pochwy a takie ph chroni przed
infekcjami.
Stosowanie prezerwatyw też może okazać się skuteczne. I to nie chodzi o brak
higieny partnera :).
Chodzić w przewiewnych (bawełnianych) majtkach. Stringi odradzam
(podrażniają). Nie stosować podpasek typu (invisible , takie sztuczne i
cienkie) lepsze grubsze i tradycyjne - często wymieniać - chodzi o to żeby
skóra oddychała. W nocy nie spać w majtkach i spodenkach :).
No i oczywiście podstawa, w przypadku przyjmowania antybiotyku koniecznie
brać lactovaginal (kontynuować kilka dni po zaprzestaniu brania antybiotyku)
i mieć na przygotowany już najlepiej jakiś środek antygrzybiczny przy
pierwszym swędzeniu :). Aha tańszą wersją lactovaginalu może być kefir lub
jogurt - mój św. pamięci ginekolog polecał mi taką kurację (jeszcze nie było
lactovaginalu na rynku) :).
pozdrawiam i życzę zdrowia
barbarella

pozdrawiam
barbarella

5. Data: 2004-03-14 20:22:05

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin W" <n...@b...spam.com> wrote in message
> [...]
> po przebytej chorobie i kuracji antybiotykami i właśnie od tamtego momentu

zbadac krew na poziom cukru.
oprocz tego po przeleczeniu wzmocnic prawidlowa flore i pH pochwy
Lactovaginalem.

iwon(k)a

6. Data: 2004-03-16 07:53:02

Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiosnę już czuć było w powietrzu, gdy *Iwona* napisał (a) :

:: Jest trochę w internecie na temat candida.

::
http://www.google.pl/search?q=cache:alQZXu0MyIUJ:www
.reiki.org.pl/Powr
otDoZd

Poczytałam sobie wczoraj o candida z powyższego linku i przyznać
muszę, że...dużo z tego mogę odnieść do siebie. Objawy, te wszystkie
symptomy wskazujące na różne choroby, nawracające infekcje leczone
antybiotykami, wędrówka po różnych lekarzach, zatoki itp. Wszystko
fajnie - sama już jakiś czas temu doszłam do tego, że chyba mam
jakiegoś grzyba - nie sądziłam tylko, że może on być odpowiedzialny za
całe_zło - skupiałam się tylko na jednym problemie, bo najbardziej
dawał się we znaki i był ...do zbadania. Zastanawia mnie jedno - czy
ktoś z Was próbował walczyć ze swoimi grzybkami stosując polecaną
dietę, zioła itp??? Jakiś czas temu odstawiłam słodycze, mimochodem
jakoś tak przestałam pić cole - raczej nieświadomie, tak jakoś
wyszło - widzę rezultaty w postaci spadku wagi i lepszego samopoczucia
i tyle. Nie wyobrażam sobie jakoś dragońskiej diety, czytania
etykietek, nie umiem wypić kawy bez cukru - to mój jedyny nałóg
właściwie:) Będę wdzięczna za Wasze pomysły, doświadczenia,
przykładowe diety - wszystko co dotyczy walki z grzybkami,
drożdżakami. Tutaj lub na priv.

--
Pozdrówka gorące!
****Tashunko****

7. Data: 2004-03-16 10:32:24

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tashunko ( t...@T...pl ) napisał:
> Zastanawia mnie jedno - czy
> ktoś z Was próbował walczyć ze swoimi grzybkami stosując polecaną
> dietę, zioła itp???

Trzeba przyznać, że jest to walka z wiatrakami, ale chociaż na jakiś czas da
się zaleczyć. Niestety wraca przy byle okazji (osłabienie organizmu,
zarażenie od partnera, nie takie pożywienie itd.)

>Jakiś czas temu odstawiłam słodycze, mimochodem
> jakoś tak przestałam pić cole - raczej nieświadomie, tak jakoś
> wyszło - widzę rezultaty w postaci spadku wagi i lepszego samopoczucia
> i tyle.

iiiiiiiii bardzo dobrze. Organizm (ty także) tylko na tym zyskał;)))

> [...]
> właściwie:) Będę wdzięczna za Wasze pomysły, doświadczenia,
> przykładowe diety - wszystko co dotyczy walki z grzybkami,

Sporo już się na temat pisało, ale... każdy nadal szuka i próbuje czegoś
nowego.
Jeśli chodzi o leczenie/zapobieganie, to tak jak pisałam w poście powyżej.

pzdr.
Iwona

wypadniecie dysku
Do studentów i uczniów fizjoterapii
padaczka - luminal - u dziecka
co ile sie powinno wymieniasz szczoteczke do zebow?
omdlenia w ciazy