drzwi z bulajem :)

1. Data: 2003-05-22 09:29:37

Temat: drzwi z bulajem :)
Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

cze
mojej małżonce spodobały sie drzwi wewnetrzne z przeszkleniem w
postaci małej okragłej szybki w metalowej ramce
jednak jedyne wykonanie tych drzwi jakie widzielissmy to 350 zeta +190
za oscieznice ciut drogawao a wiec umysliłem sobie zanabyc dzrwi pełne
130zeta +99 za oscieznice i te prezszklenia wykonac samodzielnie
roznica 300zeta x 5=1500 kaze kombinowac
problem polega w zakupie tychze okragłych ramek (dwa kształtowniki
jeden od zewnatrz jeden od wewnatrz drzwi, guglałem guglałem i nic
moze ktos ma pomysł gdzie takie ramik nabyc
jak to wyglada jest tutaj
http://www.interdoor.pl/x.pro/ModProducts/ShowProduc
t/11/
dzieks
darek

1. Data: 2003-05-22 13:45:23

Temat: Re: drzwi z bulajem :)
Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"huck" <d...@d...com.pl> wrote in message
> problem polega w zakupie tychze okragłych ramek (dwa kształtowniki
> jeden od zewnatrz jeden od wewnatrz drzwi, guglałem guglałem i nic
> moze ktos ma pomysł gdzie takie ramik nabyc
> jak to wyglada jest tutaj

W sklepach zeglarskich ?, u szkutnika ??

POzdrawiam
Zonzi

1. Data: 2003-05-23 06:57:56

Od: "Ania S." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "huck" <d...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeden od zewnatrz jeden od wewnatrz drzwi, guglałem guglałem i nic
> moze ktos ma pomysł gdzie takie ramik nabyc

A może zamiast kombinować i ryzykować uszkodzenie drzwi, pójdziecie z żoną
na kompromis i drzwi z bulajem dacie tylko do łazienki. Wiem, że to nie jest
odpowiedź na Twoje pytanie, ale wiem "po sobie", że się tak wyrażę, bo też
chciałam, ale przemyślałam i doszłam do wniosku, że być może drzwi z bulajem
znudzą mi się za jakiś czas, a pełne nie. Wybrałam więc tylko do łazienek,
reszta pełne.
Anka

1. Data: 2003-05-23 07:30:47

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bulajem
> znudzą mi się za jakiś czas, a pełne nie. Wybrałam więc tylko do
cze
chcemy miec jednakowy wyglad wszystkich drzwi holu
ryzyko uszkodzenia drzwi ? jestem typowym selfmademanem :) i tak
przeróbka to mały pikus :)
pzdr
darek

1. Data: 2003-05-23 09:22:47

Od: "monte" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Są w sprzedaży listwy aluminiowe ktore się wygina pod dowolnym kontem a
stosuje się je do łączenia kilku różnych powieżchni. Można się o nie pytać w
sklepach z glazurą. Sam sie zdziwilem , że się nie odkształcają w
płaszczyźnie poziomej.

szafki kuchenne - cargo pod zlewem?
Pozwolenie na budowe - odleglosc od drogi 80 m
odkurzacz z filtrem wodnym
Jak odnowic wanne?
Wymiana drzwi - osadzanie nowej oscieznicy