Jak odnowic wanne?

1. Data: 2003-05-21 12:49:30

Temat: Jak odnowic wanne?
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamy w domu wanne, ktora ma juz ponad 20 lat. Coraz gorzej wyglada, od
ciaglego czyszczenia zaczely pojawiac sie w srodku szare plamy, jakby
wnetrze sie scieralo. Czym mozna ja odnowic? Jakie srodki moglibyscie
polecic? Czy to sie oplaca, czy moze lepiej kupic nowa?

--
*** Gosia_KIKI ***

1. Data: 2003-05-21 19:39:52

Temat: Re: Jak odnowic wanne?
Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wnetrze sie scieralo. Czym mozna ja odnowic? Jakie srodki moglibyscie
> polecic? Czy to sie oplaca, czy moze lepiej kupic nowa?

Mozna pomalowac specjalna farba tylko ze za jakis czas ona zejdzie. Lepiej
nie bawic sie tylko kupic nowa.

1. Data: 2003-05-22 14:51:05

Temat: Odp: Jak odnowic wanne?
Od: "Auto" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia_KIKI <g...@N...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bafsku$h5h$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
>

> --
> *** Gosia_KIKI ***
>

> znam gościa z Łomianek k. W-wy, który się tym profesjonalnie zajmuje
udzielając od 5-10 lat gwarancji na usługę. Odnawiał u moich rodziców -
niestety cenowo wychodzi to drożej bądź tyle samo co zakup nowej wanny -
więc jeżeli masz w perspektywie remont całej łazienki to nie warto!! rodzice
zapłacili za pomalowanie akrylem z 5 letnią gwarancją około 500zł. Wystawia
faktury - więc możesz skorzystać z ulgi remontowej. On ma jakąs technologię,
którą przywiózł ze Szwecji. Zajmuje mu to cąły dzień, pracuje w masce, pył
wyprowadza specjalną rurą za okno. Jeżeli byłabyś zainteresowana napisz na
priv, postaram się zdobyć numer. Jeżeli chodzi o malowanie dostepnymi
sprayami - daj sobie spokój, zaraz ci odejdzie i po każdej kąpieli będziesz
zdrapywała z ciała resztki odłażącej farby

Marek

1. Data: 2003-05-22 15:01:24

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wnetrze sie scieralo. Czym mozna ja odnowic? Jakie srodki moglibyscie
> polecic? Czy to sie oplaca, czy moze lepiej kupic nowa?

piszesz, ze Twoja wanna ma ponad 20 lat...
hmm.. to zapewnie nie jest to akryl...
moze lepiej zamiast bawic sie w odnowe kupic nowa, akrylowa..- sa
zdecydowanie lepsze niz zeliwne i ladniejsze...

PS
Co do akrylu..to Koło ma w swojej ofercie "zestaw naprawczy do
akrylu"...warto o cos takiego zapytac w wiekszych sklepach z armatura.

--
Pozdrawiam - T0SIA

Wymiana drzwi - osadzanie nowej oscieznicy
prysznicowa ścianka z luksferów
Ariston, Amica czy Liebherr, wszystko ....
Szukam ekipy do płyt GK
Farba lub tapeta na glazurę..