odkurzacz z filtrem wodnym

1. Data: 2003-05-21 16:57:21

Temat: odkurzacz z filtrem wodnym
Od: "Krzysztof J." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam kupić odkurzacz z filtrem wodnym, taki który nie rozpyla kurzu
podczas odkurzania. Szukam egzemplarza niezawodnego i w rozsądnej cenie. Na
co zwrócić uwagę ? Jaki egzemplarz polecacie ? Jakieś doświadczenia z
eksploatacji mile widziane.

Krzysztof

1. Data: 2003-05-21 18:07:18

Temat: Re: odkurzacz z filtrem wodnym
Od: Tomasz Nidecki <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof J." <k...@w...pl> wrote in

> [...]
> rozsądnej cenie. Na co zwrócić uwagę ? Jaki egzemplarz polecacie ?
> Jakieś doświadczenia z eksploatacji mile widziane.

Niedawno na grupie byla dyskusja nt. Wodnika - zajrzyj tam, mysle, ze
sporo sie dowiesz [groups.google.com].

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org

1. Data: 2003-05-22 10:22:21

Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof J." <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Na
> co zwrócić uwagę ? Jaki egzemplarz polecacie ? Jakieś doświadczenia z

Poczytaj na www.wirexim.com.pl - mają tam odkurzacze Gisowatt. Ja mam
Phoenix II - i go sobie chwalę. Za tę cenę z ich stronki kupiłem w Selgros
Cash & Carry razem z turboszczotką. Wcześniej nie było, ale teraz kupiłbym
AQua_coś tam - zasada działania taka jak Rainbow - a 10 razy tańszy :).

Janusz

Jak odnowic wanne?
Wymiana drzwi - osadzanie nowej oscieznicy
prysznicowa ścianka z luksferów
Ariston, Amica czy Liebherr, wszystko ....
Szukam ekipy do płyt GK