Wymiana drzwi - osadzanie nowej oscieznicy

1. Data: 2003-05-21 11:43:22

Temat: Wymiana drzwi - osadzanie nowej oscieznicy
Od: "Grzegorz 'Fresh' Marchlewicz" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Stoje przed koniecznoscia wlasnorecznej wymiany drzwi wewnatrz lokalu.
W zwiazku z tym mam pytanie - w jaki sposob wstawic oscieznice. Czy
wystarczy ja osadzic i unieruchomic za pomoca klinow drewnianych a nastepnie
wypelnic szczeliny przy pomocy zwyklej pianki montazowej?

Pozdrawiam.
-------------------------------
Grzegorz "Fresh" Marchlewicz

1. Data: 2003-05-21 13:08:06

Temat: Re: Wymiana drzwi - osadzanie nowej oscieznicy
Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz 'Fresh' Marchlewicz" <f...@N...gazeta.pl> wrote in
message news:bafoki$epc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
nastepnie
> wypelnic szczeliny przy pomocy zwyklej pianki montazowej?

Zalezy od oscieznicy. U mnie bylo tak ze trzeba bylo oscieznice ustawic
klinami, wywiercic otwory i wkrecic 4 kotwy, potem jeszcze 3 rozporki i
piankowanie. Piana daje takie naprezenia ze trzeba drewniane oscieznice
zabezpieczac przed wygieciem.

Pozdrawiam
Zonzi

1. Data: 2003-05-21 13:29:53

Od: "Grzegorz 'Fresh' Marchlewicz" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oscieznica bedzie drewniana lub z MDFu (chyba).

> Piana daje takie naprezenia ze trzeba drewniane oscieznice zabezpieczac
przed wygieciem.

Rozumiem, ze chodzi o wstawienie rozporek pomiedzy scianki oscieznicy, zeby
sie boki do srodka "nie zeszly".
Po zapiankowaniu rozporki juz nie sa potrzebne...

Pozdrawiam.
-------------------------------
Grzegorz "Fresh" Marchlewicz

1. Data: 2003-05-21 13:44:25

Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz 'Fresh' Marchlewicz napisał:
> Oscieznica bedzie drewniana lub z MDFu (chyba).
Moje miały instrukcję montażu i przygotowane otwory na wkręty mocujące.
Ale - jak się tu dowiedziałem - są modele, dla których wystarcza pianka.

> Rozumiem, ze chodzi o wstawienie rozporek pomiedzy scianki oscieznicy, zeby
> sie boki do srodka "nie zeszly".
> Po zapiankowaniu rozporki juz nie sa potrzebne...
A wręcz dość kłopotliwie przy korzystaniu z drzwi...

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

1. Data: 2003-05-22 10:13:06

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Sobkowski" <m...@i...poznan.pl> napisał w
wiadomości news:bafvrs$kf9$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Moje miały instrukcję montażu i przygotowane otwory na wkręty
mocujące.
> Ale - jak się tu dowiedziałem - są modele, dla których wystarcza
pianka.
generalnie do osadzania drzwi wewnetrznych wystarcza pianka
pzdr
darek

prysznicowa ścianka z luksferów
Ariston, Amica czy Liebherr, wszystko ....
Szukam ekipy do płyt GK
Farba lub tapeta na glazurę..
SZAFA - CZYLI ZRÓB TO SAM