duża jasnozielona goasienica!

następny post »
From: "sylvia" <s...@W...o2.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: duża jasnozielona goasienica!
Date: Tue, 8 Aug 2006 10:14:06 +0200

Witam!
Mam pytanko do szanownych grupowiczów. Wybaczcie pytanie laika w tej
dziedzinie ale nawet nie wiem jak szukać tego "coś" w google. Otóż wczoraj
zauważyłam że na moim małym krzaczku bzu nie ma liści. Sprawdziwszy co też
się z nimi stało zauważyłam przyczepioną na łodyżce długą około 10cm
gąsienicę koloru jasnozielonego i grubości około 1-1,5 cm. Sprawcę juz widzę
tyle tylko że nie mam pojęcia czy też z tego "coś będzie jakieś pożyteczne
stworzonko czy tez jak najszybciej pozbyć się owego pożeracza. Niestety nie
mogę zrobić zdjęcia gdyż szanowny małżonek zabrał cyfrę do pracy. Liczę na
jakies informacje za które będę bardzo wdzięczna.

Pozdrawiam
Sylwia