dwa pytania

1. Data: 2001-08-02 20:00:40

Temat: dwa pytania
Od: "ata" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy moze ktos mi odpowiedziec na te pytania?

-Kto jest specjalista od uszkodzen kregoslupa, a dokladniej kosci ogonowej?

-Czy sa jakies skutki uboczne narkozy,nie beposrednio poooperacyjne, ale
ogolnie jaki ma wplyw na organizm. Ile razy w zyciu mozna byc "usypianym"?
Maryla

2. Data: 2001-08-02 21:45:18

Temat: Re: dwa pytania
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Ile razy w zyciu mozna byc "usypianym"?

To wylacznie zalezy od tego jaka osoba jest usypiana i czym :)))))))))))))

3. Data: 2001-08-03 17:51:38

Temat: Odp: dwa pytania
Od: "Outsidre" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ata" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam, czy moze ktos mi odpowiedziec na te pytania?
>
> -Kto jest specjalista od uszkodzen kregoslupa, a dokladniej kosci
ogonowej?

generalnie jest to chirurg ortopeda

> -Czy sa jakies skutki uboczne narkozy,nie beposrednio poooperacyjne, ale
> ogolnie jaki ma wplyw na organizm. Ile razy w zyciu mozna byc "usypianym"?

nie ma w tej dziedzinie reguly
byle nie za czesto bo wejdzie w nalog.

4. Data: 2001-08-04 22:30:18

Od: Jaroslaw Furmanski <J...@F...pl> szukaj wiadomości tego autora

ata wrote:

> [...]
> ogolnie jaki ma wplyw na organizm. Ile razy w zyciu mozna byc "usypianym"?

Witam
sporo informacji o znieczuleniu, metodach i mozliwosci powiklan
znajdziesz na stronie:
http://www.zdrowie.med.pl/znieczulanie/z_metody.html

pozdrawiam
Jarek
http://www.zdrowie.med.pl

5. Data: 2001-08-08 21:19:09

Od: "ata" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaroslaw Furmanski napisał(a) w wiadomości:

>Witam
>sporo informacji o znieczuleniu, metodach i mozliwosci powiklan
> [...]

Dzieki wszystkim za informacje
M.

Zadyszka
autoklaw
Mam sie bac czy nie? [kleszcz]
poszukuje dobrego neurologa w Warszawie, najlepiej na polnocy
alkohol podczas ciazy