soczewki kontaktowe i rower

1. Data: 2001-08-02 22:56:35

Temat: soczewki kontaktowe i rower
Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

pytanie do wszystkich uzytkownikow soczewek kontaktowych,
jak sobie radzicie z jazda na rowerze? ja od roku juz
nie jezdze bo po prostu... jezdzic sie nie da. ped powietrza
wysusza szkielka, trzeba bardzo czesto mrugac, przesuwaja
sie one na oku powodujac chwilowe nieostrosci...
sloneczne okulary tu nic nie pomagaja.
czy czeka mnie jednak zrobienie jakiejs "normalnej" pary
okularow i jezdzenie w nich? zwlaszcza ze musialyby to
byc cylindry co z punktu widzenia estetyki urody nie
dodaje :))))
zanim mialem szkla, to jezdzilem w okularach, ale wtedy
nie mialem cylindra tylko sfere tzn wade mialem, ale
byla skompensowana silniejsza sfera.
--l

2. Data: 2001-08-03 17:03:01

Temat: Re: soczewki kontaktowe i rower
Od: "skuter" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek A. Szczepanowski <t...@a...pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.33.0108030051530.11090-100000@zp.
ite.pwr.wroc.pl...
> pytanie do wszystkich uzytkownikow soczewek kontaktowych,
> jak sobie radzicie z jazda na rowerze?

zadaj to pytanie na pl.rec.rowery - tam jest wielu ekspertow:), ale jak
dotad wszyscy zachwalali takie rozwiazanie
ja wlasnie zamowilem soczewki- przekonam sie jak to bedzie u mnie:)

3. Data: 2001-08-03 21:13:59

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wysusza szkielka, trzeba bardzo czesto mrugac, przesuwaja
> sie one na oku powodujac chwilowe nieostrosci...

Problem rozwiazuja dobre okularki rowerowe - mocno zachodzace na boki,
wyprobowac musisz sam, ja mam Uvex'y. Ten sam problem bedziesz mial na nartach,
tzn. nie da sie jezdzic bez gogli.

Grzes

dwa pytania
Zadyszka
autoklaw
Mam sie bac czy nie? [kleszcz]
poszukuje dobrego neurologa w Warszawie, najlepiej na polnocy