soczewki kontaktowe i rower

następny post »
From: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: soczewki kontaktowe i rower
Date: Fri, 3 Aug 2001 00:56:35 +0200

pytanie do wszystkich uzytkownikow soczewek kontaktowych,
jak sobie radzicie z jazda na rowerze? ja od roku juz
nie jezdze bo po prostu... jezdzic sie nie da. ped powietrza
wysusza szkielka, trzeba bardzo czesto mrugac, przesuwaja
sie one na oku powodujac chwilowe nieostrosci...
sloneczne okulary tu nic nie pomagaja.
czy czeka mnie jednak zrobienie jakiejs "normalnej" pary
okularow i jezdzenie w nich? zwlaszcza ze musialyby to
byc cylindry co z punktu widzenia estetyki urody nie
dodaje :))))
zanim mialem szkla, to jezdzilem w okularach, ale wtedy
nie mialem cylindra tylko sfere tzn wade mialem, ale
byla skompensowana silniejsza sfera.
--l