dymisja Klicha

41. Data: 2011-01-24 19:47:41

Temat: Re: dymisja Klicha
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Jan 2011 19:54:07 +0100, Stalker napisał(a):

> a i teraz na pewno działa w Polsce rosyjska agentura, tak jak pewnie
> kilka innych...
>
> Ale nie jest ona tak wszechmocna, wszechwładna i wszechobecna jak Tobie
> się wydaje.

Tak TOBIE się wydaje? Hmmm...

42. Data: 2011-01-24 19:55:58

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoje zdolności analityczne jak zwykle "porażają".

Sekwencja "uprzejmości" była następująca:
XL: ignorant,
cbnet: suka,
XL: sowiecki agent.

Ignorant.

--
CB

43. Data: 2011-01-24 20:07:54

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-24 20:47, Ikselka pisze:

> Tak TOBIE się wydaje? Hmmm...

Uderz w stół :-)

Stalker

44. Data: 2011-01-24 20:10:10

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-24 20:55, cbnet pisze:
> Twoje zdolności analityczne jak zwykle "porażają".
>
> Sekwencja "uprzejmości" była następująca:
> [...]

Szlag, to faktycznie całkowicie zmieniło sens mojej wypowiedzi :-D

Stalker

45. Data: 2011-01-24 20:13:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Jan 2011 21:07:54 +0100, Stalker napisał(a):

> Uderz w stół :-)
>
> Stalker

No wiec jak TOBIE się wydaje - konkretnie?

46. Data: 2011-01-24 20:25:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL dołożyła chamstwo do chamstwa, po chamskiej reakcji
cbneta.

Ale to oczywiście nie zmienia nic w twojej wypowiedzi.

47. Data: 2011-01-24 22:27:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Chiron, ja w opary absurdu? Chiron, to ty jesteś człowiekiem, który jak
> się nie zgadza z oponentem to się pyta: "kto Ci płaci?" :-)

Za to Cię przeprosiłęm. 2 razy. Trzeci raz nie przeproszę. Ty możesz
przeprosiny zignorować, lub przyjąć- ale_Ty_chcesz_jedno_i_drugie. Tak się
nie da. Po kiego pogrywasz? Brakuje Ci argumentów?

> To jest oczywiste, że kiedyś Polska była bardzo silnie powiązana z ZSRR,
> a i teraz na pewno działa w Polsce rosyjska agentura, tak jak pewnie kilka
> innych...
Zgoda- o to mnie szło.

> Ale nie jest ona tak wszechmocna, wszechwładna i wszechobecna jak Tobie
> się wydaje. Tym bardziej, że w twoim środowisku wystarczy się po prostu z
> wami nie zgadzać, żeby zostać AGENTEM. To jest główny problem:
> Ty i tobie podobni WSZYSTKO dookoła traktują jako spisek. Wszędzie są
> agenci, wiadome siły, zamachy, tajne akcje...
Znowu odlatujesz- Stalker. Mamy okazję porozmawiać, a Ty mi walisz per "Wy".
Nocotyco? Prosżę- zejdź na Ziemię. To było IMHO niepotrzebne. Argument-
żaden (bo i na co)- a tylko propagandowa zagrywka mająca mnie pokazać (i
jakieś nieokreślone moje środowisko, do którego możesz dokleić każdego) jako
oszołoma. Daj se luz.

> Stalker, ...symboliczna jest w tym kontekście wymiana "uprzejmości" między
> CBekiem, a XL. Kiedy Cebek zwyzywał ją od suk, ta mu się nie zrewanżowała
> chamem, czy czymś innym, tylko sowieckim agentem :-)

A vonBraun i Redart - cb? Pierwszy pod nieobecność cb robił sobie z niego
niewybredne jaja, drugiego cb ostentacyjnie nazywa największym z debili w
necie- a teraz sobie z dziubków piją. Chociaż- mam wrażenie- że cb po prostu
robi vonBraunowi test Turinga- więc ta sielanka może się niedługo
skończyć:-)

A odpowiesz mi, co to za "druga strona" mogła kazać POLSKIEMU sprawozdawcy
państwowej TV zaraz po katastrofie powtarzać kilka razy, że był to błąd
pilota i że podchodził kilka razy do lądowania? Czujesz tę sytuację: zaraz
po wypadku, z całą pewnością nie można ŻADNEJ opcji wykluczyć, a tu POLSKI
sprawozdawca POLSKIEJ TV mówi takie rzeczy, których być może nie podawano
wtedy nawet w państwowej TV Rosji? No i czy się wyjaśniło, kto mu tak kazał?
Ktoś go pytał?

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

48. Data: 2011-01-24 22:29:30

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

A jak wypadł vonBraun na teście Turinga?

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

49. Data: 2011-01-24 22:51:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wg danych centrali w Moskwie - w normie.

S p i e r d a l a j , obłudny, parszywy psie.

--
CB

50. Data: 2011-01-24 23:08:14

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ty mi tu Moskwą nie ściemniaj. Facet na pytanie "co poczułeś" odpowiada, co
myśli, że powinien poczuć- i chcesz poweidzieć, że tego nie widzisz? Jak to
nie test Turinga- to co?
A może...może ja Cię przeceniam?

--
Prawda, Prostota, Miłość