dziewica u ginekologa

21. Data: 2003-11-21 00:01:37

Temat: Re: dziewica u ginekologa
Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem osobą zdrową, przebadałam się i nic ginekolog nie znalazł.
Wytłumacz
> mi w jakim celu miałabym wczesniej chodzić na badania?

No wlasnie - jestes osoba zdrowa...Ale gdyby bylo cos nie tak, to lecialabys
do lekarza az by sie kurzylo. Nawet gdybys byla Dziewica Orleanska.

22. Data: 2003-11-21 13:59:54

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie planuję mieć dzieci, więc ten problem u mnie raczej odpada.

to ze nie planujesz miec dzieci nie oznacza, ze nie planujes zyc dlugo
i szczesliwie...
no chyba ze sie myle...
do dentysty chodzisz? profilaktycznie co pol roku? czy tylko jak Cie
zeby bola?

nie jestesmy kolesiami jedynie od spraw rodzenia dzieci i wypisywania
recept na antykoncepcje... tak sie sklada, ze wiekszosc smiertelnych
chorob kobiecych zwiazanych jest wlasnie z narzadem rodnym i czy
chcesz czy nie to jestes w grupie ryzyka bo masz macice razem z
szyjka, jajniki i cala reszte...

ale tak poza tym to zycze dobrego samopoczucia...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

24. Data: 2003-11-21 20:06:56

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"WALDIM" <w...@a...pl> skrev i meddelandet

> tak sie sklada, ze wiekszosc smiertelnych
> chorob kobiecych zwiazanych jest wlasnie z narzadem rodnym i czy
> chcesz czy nie to jestes w grupie ryzyka bo masz macice razem z
> szyjka, jajniki i cala reszte...

Wiekszego ryzyka, powiedzialabym, bo nierodzenie i niekarmienie dzieci
zwieksza ryzyko tychze smiertelnych chorob kobiecych....

A.

23. Data: 2003-11-21 20:06:56

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

25. Data: 2003-11-21 22:18:10

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bpfrfr$qp6$1@korweta.task.gda.pl tako rzecze Mary

To poczytaj <bpgu3g$805$1@nemesis.news.tpi.pl>

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

26. Data: 2003-11-21 22:18:10

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

27. Data: 2003-11-22 17:32:05

Od: "Pipi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie chodziłam do ginekologa, nie miałam takiej potrzeby, poszłam pierwszy

Po pierwsze, mialas odpowiedzic na pytanie, a nie zadawac inne pytania. Po
drugie, dziewice maja takie same problemy z narzadami jak kobiety ktore
wspolzyja. Nie wiem co mialo na celu Twoje pytanie.

palenie a jelito grube...??
Pigułka a zioła i herbaty
nadczynnosc tarczycy endokrynolog vs okulista Wroclaw
Uwaga studenci medycyny !
Magnez