e,tam????;/

1. Data: 2003-08-26 09:45:00

Temat: e,tam????;/
Od: "Bandytka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

spotkałam sie na allegro z pewnym środkiem na "powiekszenie biustu"
beauty breast
czy cos takiego
baaaaardzo podejrzliwie obejrzałam zagraniczne stronki
ktos cos wie??
bajka pewnie

bandziora

1. Data: 2003-08-26 09:55:10

Temat: Re: e,tam????;/
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
nie ma innego sposobu na powiekszenie biust jak operacyjne.
ew.w czasie brania pigułek any.niektórym kobietom powieszka sie biust,w
czasie ciąży i karmienia ale często po zaprzestaniu biust maleje i staje sie
workowato-pusty.
pozdrawiam
p.

1. Data: 2003-08-26 12:15:34

Od: "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)
Nieprawda, że po okresie karmienia biust staje się workowato-pusty ja
karmiłam dziecko ponad rok i nie zauważyłam żeby zrobił mi się
workowato-pusty i co ciekawego gdy przestałam karmić wrócił do tego samego
stanu co z przed ciąży! A szkoda, bo biust w czasie ciąży miałam w sam raz i
myślałam, że choć trochę będzie większy już zawsze! No chyba, że ktoś nie
dba o piersi i niczym ich nie pielęgnuje w czasie ciąży wtedy owszem mogą
robić się rozstępy i skóra przypomina worek!
Joleczka

1. Data: 2003-08-26 13:20:17

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mir_Gdyr"
> Nieprawda, że po okresie karmienia biust staje się workowato-pusty ja
> karmiłam dziecko ponad rok i nie zauważyłam żeby zrobił mi się
> workowato-pusty
A czy rozumiesz znaczenie wyrażenia ""ale często" i różnicę między
nim a wyrażeniem "zawsze"?
Asia

targi w wawie?cos wiecie?
włos w płynie
[Gdańsk] Kosmetyczka z talentem i cierpliwością
demakijaż
Nowe kosmetyki w Polsce