Sklep z artykułami fryzjerskimi...Kraków

1. Data: 2003-08-26 10:02:43

Temat: Sklep z artykułami fryzjerskimi...Kraków
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem że są takie sklepy w Krakowie, może podpowiecie gdzie?
Dzięki z góry.

Hanuś

1. Data: 2003-08-26 11:56:03

Temat: Re: Sklep z artykułami fryzjerskimi...Kraków
Od: Agnieszka Bohosiewicz <a...@N...kni.ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.rec.uroda, Hanuś splodzil(a) nastepujacy tekst:
> Wiem że są takie sklepy w Krakowie, może podpowiecie gdzie?
> Dzięki z góry.

Jest taki sklep na ul. Wielopole, po prawej stronie idac w strone Banku
PKO.

uklony,

Agnieszka

1. Data: 2003-08-26 12:33:25

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> Jest taki sklep na ul. Wielopole, po prawej stronie idac w strone Banku
> PKO.

Wielki dzięki Agnieszko.

Hanuś

1. Data: 2003-08-26 12:50:08

Od: "izula" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Wiem że są takie sklepy w Krakowie, może podpowiecie gdzie?
> Dzięki z góry.
>
> --
> Pozdrawiam
> Hanuś

na gertrudy też jest, ale numeru nie pamietam
pozdrawiam,
Iza

1. Data: 2003-08-26 12:53:02

Od: "Ania S." <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem,że kiedys taki sklep był na Rakowickiej.
Pozdrawiam! Ania S.

1. Data: 2003-08-26 18:36:29

Od: botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiem,że kiedys taki sklep był na Rakowickiej.

IMO najlepiej zaopatrzony /w porownaniu do tych z Gertudy czy Wielopola/
jest ten przy Berka-Joselewicza
nawet poszukiwany Petrole jest w stałej ofercie (albo ja mam takie
szczęście)

--
Pozdrawiam Botwinka

1. Data: 2003-08-26 18:36:43

Od: "bambi" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Wiem że są takie sklepy w Krakowie, może podpowiecie gdzie?
> Dzięki z góry.

Na Kazimierza Wielkiego. Jak się idzie od centrum, to po prawej
stronie między skrzyzowaniem z Urzednicza a Raclawicka.

Basia

e,tam????;/
targi w wawie?cos wiecie?
włos w płynie
[Gdańsk] Kosmetyczka z talentem i cierpliwością
demakijaż