Grube wałki - jaki efekt?

1. Data: 2003-08-26 10:21:13

Temat: Grube wałki - jaki efekt?
Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane Kobitki,

mam włosy siegające 10 cm. poniżej obojczyków z przodu - z tyłu do łopatek
(lub ciut krótsze) i chciałam sie Was zapytać - czy któraś stosowała na taka
długość włosów grube wałki (takie na prawde grube - zazwyczaj grubszych w
drogeriach nie mają)???
Zastanawiam się jaki bedzie efekt... czy to cos w ogóle da czy kompletnie
nic??? Czy musłałabym troche obciąć włosy żeby był widoczny jakis(*) efekt?
Mam proste włosy i raczej srednio podatne (chociaz mogłabym je np. spryskac
jakims utrwalajacym lakierem - tylko zeby było co pryskać)
Nie chciałabym dokonac zakupu który okazałby sie całkiem nie trafiony ;)

(*) jakiś - jakikolwiek, włosy bardziej puszyste, odstajace od głowy,
zakrecone końcówki, lekkie fale - na prawdę cokolwiek. :)

Pozdrawiam serdecznie,
Ani

1. Data: 2003-08-26 10:22:32

Temat: Re: Grube wałki - jaki efekt?
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ani" <w...@w...pl> wrote in message
> [...]
>
> (*) jakiś - jakikolwiek, włosy bardziej puszyste, odstajace od głowy,
> zakrecone końcówki, lekkie fale - na prawdę cokolwiek. :)

a właściwie jaki efekt chcesz uzyskać? Ja przy dłuższych włosach od Twoich
używałam wałków- średniej grugości i wychodziły ładne fale. Podejrzewam że
te najgrubsze wałki dadzą tylko efekt puszystości, uniosą lekko włosy od
głowy. Jeśli to Ci wystarcza, kupuj śmiało.

Pozdrawiam, Ela

1. Data: 2003-08-26 10:37:25

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)

Ja obecnie mam wlosy do ramion ale jak mialam dłuższe tez uzywalam tych
samych walkow co teraz i ogolnie z efektu bylam bardzo zadowolona. Tzn nie
chcialam uzyskac skretu czy fal tylko raczej podniesc fryzure, troszke
rozprostowac wlosy i ujarzmic moje naturalne fale.
Mam takie "rzepowe" walki (do suchych wlosow!) z gąbką w srodku i takie
troszke wieksze bez gąbki i musze przyznac ze te z gabka są dużo lepsze. Sa
lzejsze i lepiej trzymaja się włosow. Po zdjeciu walkow wlosy sa takie
lekkie i same juz sie ladnie ukladaja, mozna troszki spryskac lakierem ale
to juz nawet nie koniecznie:)

Pozdrawiam
Ania

--
"...a przecież każdy chyba chce
aby trwało

Sklep z artykułami fryzjerskimi...Kraków
e,tam????;/
targi w wawie?cos wiecie?
włos w płynie
[Gdańsk] Kosmetyczka z talentem i cierpliwością