eKom

1. Data: 2004-07-31 22:10:42

Temat: eKom
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest już oferta firmy eKom na jesień. Trochę nowości, trochę rarytasów
w rodzaju pełnych przylaszczek i nowe ceny.
Warto popatrzeć.
Pozdrawiam Krystyna

2. Data: 2004-08-13 16:46:45

Temat: Re: eKom
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zielka" <z...@o...pl> wrote in news:0775.00000476.410c18e2
@newsgate.onet.pl:

> Jest już oferta firmy eKom na jesień. Trochę nowości, trochę rarytasów
> w rodzaju pełnych przylaszczek i nowe ceny.
> Warto popatrzeć.

Popatrzec i nic wiecej.
1 - nowe ceny: w punkcie przy O.Bot. we Wro ponad polowa oferowanego
zestawu kosztuje 2.50 za sadzonke
2 - rarytasy: z niedostepnych u nas rewelacji nabytych w ub. roku w
Kokotowie ponad polowa okazala sie byc czyms innym niz byc miala i za co
zaplacilam.
Zachwyt nad oferta po czyms takim opada.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

3. Data: 2004-08-13 17:23:02

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

> Popatrzec i nic wiecej.
> 1 - nowe ceny: w punkcie przy O.Bot. we Wro ponad polowa oferowanego
> zestawu kosztuje 2.50 za sadzonke

Tylko jeszcze trzeba w pobliżu tego O.Bot we Wro mieszkać, ale ja Wam tego
punktu zazdroszczę :((

> 2 - rarytasy: z niedostepnych u nas rewelacji nabytych w ub. roku w
> Kokotowie ponad polowa okazala sie byc czyms innym niz byc miala i za co
> zaplacilam.
> Zachwyt nad oferta po czyms takim opada.

Dokładnie, u mnie też kilka innych się znalazło i to takich, które mam, więc
nerwy wieksze niż zachwyt.

Pozdrawia również rozczarowana
Kaśka

4. Data: 2004-08-13 22:19:19

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Warto popatrzeć.

>Popatrzec i nic wiecej.
>1 - nowe ceny: w punkcie przy O.Bot. we Wro ponad polowa oferowanego
:))))))
a jakie maja tam trawy Evusku
?

> [...]
>zaplacilam.
>Zachwyt nad oferta po czyms takim opada.
:)))
"Firma eKOM bierze pełną odpowiedzialność za gatunkową i odmianową zgodność
dostarczonych roślin ze zleceniem dostawy. W przypadku zauważenia
nieprawidłowości w powyższym zakresie prosimy o przesłanie stosownego mail'a
na nasz adres. Jeśli reklamacja zostaje uwzględniona to zwracamy pieniądze
za wadliwą roślinę lub rozliczamy kwotę reklamacji przy następnym
zamówieniu - z zasady nie wysyłamy właściwej rośliny w zamian za reklamowaną
"
to cytat z ich regulaminu
zgodny zreszta ze stanem prawnym
:)
ja na Twoim miejscu zlozylbym reklamacje
o ile oczywiscie posiadasz jakis dowod zakupu
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe
ps. jak tam bylas ostatnio
to nie zwrocilas uwagi na trawy
czy byly wlasciwie ponazywane
?

5. Data: 2004-08-14 00:09:20

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał

> Pozdrawia również rozczarowana
> Kaśka

:-)Kasiu, a ja czekam, aż konkurencja się na Żuławach otworzy:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl

6. Data: 2004-08-14 05:56:36

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> ps. jak tam bylas ostatnio
> to nie zwrocilas uwagi na trawy
> czy byly wlasciwie ponazywane

A czy Twoje trawy były zgodne z zamówieniem?

Pozdrawiam
Marta

7. Data: 2004-08-14 07:28:56

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2004-08-14 07:51:20

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) writes:

> ja na Twoim miejscu zlozylbym reklamacje o ile oczywiscie posiadasz
> jakis dowod zakupu :)

Z dowodem zakupu wystawianym na miejscu jest tylko jeden problem:
wystawianie trwało za...stanawiająco długo. A drugi problem, to taki,
że niektóre pozycje na rachunku nie zgadzały się ze stanem
faktycznym. Ot, taki drobiażdżek :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Stanisławie, co mieszka w Lipawie,
Cnotę ukradł pan Wit na zabawie.

9. Data: 2004-08-14 08:24:30

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2004-08-14 10:54:25

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> :-)Kasiu, a ja czekam, aż konkurencja się na Żuławach otworzy:-)

Mało realne :))
Pozdrawiam
Kaśka

Lilium pumilum - poszukuj