ech, pas do pończoch [dlugie]

1. Data: 2003-05-08 11:57:52

Temat: ech, pas do pończoch [dlugie]
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie, dobrzy ludzie, ile takie cos kosztuje i jak w ogole sie zabrac
za kupowanie tego? Sa jakies rozmiary? Nie no, musza jakies byc. Czym sie
kierowac, gdy sie takie pas wybiera?
A dlaczego pytam. Otoz szlam sobie dzisiaj do pracy, jak zawsze, przyodziana
w nowiutkie, samonosne ponczochy, W pewnym momencie poszulam sie nieswojo,
bo ciuszek zaczynal jakos szczegolnie byc wrazliwy na przyciaganie ziemskie
i poczal sie zsuwac nizej i nizej. W koncu w pewnym momencie po zazartej
walce grawitacja wziela gore i ponczoszki wdziecznie zsunely sie i spoczely
na asfalcie. %&$^%&$##!!!!! Cale szczescie moja kobieca intuicja nakazala mi
rozgladnac sie za jakims murkiem lub czyms, co mogloby spelniac funkcje
maskujaca, wiec ogol spoleczenstwa nie podziwial tych atrakcji. Tym
bardziej, ze to nie byla glowna ulica w miescie. A malo brakowalo.
Poniewaz chcialabym na przyszlosc uniknac takich atrakcji i raczej nie
uprawiac jakiejs dziwnej gimnastyki w centrum miasta w celu przeciwstawienia
sie prawom fizyki, to postanowilam kupic pas do ponczoch. Szkoda mi ich
wyrzucac (16 zl kosztowaly, kurcze blade!), a jedna z grupowiczek mowila, ze
czasami zaklada pas do ponczoch samonosnych.
No i na koniec kultowe pytanie: gdzie we Wrocku ladne a i nie skandalicznie
drogie pasy mozna nabyc?

Kruszyna
ktora zdazyla zaopatrzyc sie w rajstopy, zaraz jak tyko wybila 10.00 i
otwozyli sklep z bielizna :))
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-08 12:22:08

Temat: Re: ech, pas do pończoch [dlugie]
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:
> Powiedzcie, dobrzy ludzie, ile takie cos kosztuje i jak w ogole sie zabrac
> za kupowanie tego? Sa jakies rozmiary? Nie no, musza jakies byc. Czym sie
> kierowac, gdy sie takie pas wybiera?

zeby koronki nie byly za sztywne i "gryzace". rozmiary sa, najlepiej
pytaj pan sprzedawczyn, bo rozne firmy (z roznych krajow) moga miec
rozna numeracje.
chyba w kazdym sklepie bieliznianym sa takie wynalazki teraz.
a jeszcze jak mierzysz to najlepiej sprobuj, czy nie przebijaja (koronki
owe) przez material spodnicy...

ale podziwiam samozaparcie w noszeniu ponczoch latem :))))

> A dlaczego pytam. Otoz szlam sobie dzisiaj do pracy, jak zawsze, przyodziana
> w nowiutkie, samonosne ponczochy,

<ciach>

hihi, opowiesc przednia, choc wrazen nie zazdroszcze :))))))

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-05-08 12:37:11

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 May 2003 13:57:52 +0200, Kruszynka wrote:

> [...]
> walce grawitacja wziela gore i ponczoszki wdziecznie zsunely sie i spoczely

:D

Dzięki za ten literacki opis, świetnie na mnie podziałał :D
Ja pończoszki samonośne zakładam tylko idąc do ginekologa, gdy jest jeszcze
za zimno na bieganie z gołymi nogami (żeby uniknąć denerwującego mnie
rozbierania się a jeszcze bardziej ubierania przed/po badaniu), oraz w
przypadku, kiedy mam ochotę urozmaicić sobie i mojemu mężczyźnie intymne
chwile :)
Pas też czasami wtedy jest przydatny, ale traktuję go li tylko jako
"erotyczny" dodatek :)
Na codzień stanowczo wolę biegać w rajstopach, lub bez nich, jeśli
pogoda/miejsce pozwala :)
Szukając pasa/pończoch, warto jest rozpakować toto, bo czasami już na
pierwszy rzut oka widać, czy będzie nam odpowiadało, czy nie.
Sugerowanie się zdaniem innych co do firmy, materiału itp też niewiele
daje, bo np. w zależności od budowy (grubości i kształtu) ud, całkiem
inaczej na każdej babeczce się to zachowa.

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-08 12:48:20

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości
> ale podziwiam samozaparcie w noszeniu ponczoch latem :))))

Ech, o 7.20 jeszcze tak cieplo nie bylo :))
A te pasy sa jakies rozciagliwe czy cos? Czy to takie sztywne jak
biustonosz?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-08 13:46:08

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka"
> [...]
> kierowac, gdy sie takie pas wybiera?
> A dlaczego pytam. Otoz szlam sobie dzisiaj do pracy, jak zawsze, przyodziana
Samonośne pończochy - DOBRZE DOBRANE rozmiarem nie mają prawa
spaść, to już prędzej pas do pończoch się zsunie :)
Pasy - od kilkunastu do kilkustet (;-))złotych, rozmiary tak jak ubrań (S-XL,
36- ..) w sklepach z bielizną.
Asia, fanka samonośnych

1. Data: 2003-05-08 14:02:37

Temat: Re: Re: ech, pas do pończoch [dlugie]
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b9dn2s$jsj$1@news.onet.pl>, a...@n...onet.pl says...
> Samonośne pończochy - DOBRZE DOBRANE rozmiarem nie mają prawa
> spaść, to już prędzej pas do pończoch się zsunie :)

A zeby sie nie zsuwal, mozna doszyc dodatkowe haftki :)

> Asia, fanka samonośnych

K. fan pasowych :) :)

1. Data: 2003-05-08 14:03:53

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b9djn4$276$1@atlantis.news.tpi.pl>, l...@w...pl says...
> Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości
>
> Ech, o 7.20 jeszcze tak cieplo nie bylo :))
> A te pasy sa jakies rozciagliwe czy cos? Czy to takie sztywne jak
> biustonosz?

To jest mniej- wiecej jak paski do biustonosza, ale pamietaj ze
biustonosz najczesciej ma podtrzymanie na ramionach, a pas trzyma sie
tylko na biodrach.

K.

1. Data: 2003-05-08 16:40:59

Od: "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Wawie dostac można w sklepach z bielizną. Rozmiary określane są numerowo
(36, etc.) lub tradycyjnym literkami. Mimo to warto przymierzyć, bo pasy
robione są z różnych materiałów. Niektóre są bardzo elastyczne i ładnie się
ukłądają przystosowując do sylwetki, ale zdarzają się i takie, które nawet
na pół centymetra się nie rozszerzą i wtedy dobrze jest wcześniej wiedzieć,
czy aby na pewno pasują i czy tu i ówdzie nie będzie za dużo widać.

Csirke

Ps. do wszystkich:. Niestety są takie zawody i takie prace, gdzie nie można
pokazać się z gołymi nogami, choćby na dworzu było i +38 w cieniu. Wtedy w
rajstopkach można się nieźle odparzyć, a z kolei spodnie też nie zawsze
można założyć... :-( No i pozostają pończochy

1. Data: 2003-05-08 17:12:23

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:

>(ciach)

Mnie się kiedyś zsunęła... spódnica. Na szczęście miałam długi płaszcz,
poza tym w porę zauważyłam. :-)
A o pas do pończoch popytaj w sklepie na Oławskiej (taka narożna brama
przy skrzyżowaniu z mniejszą ulicą; suknie ślubne po przekątnej)
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-05-08 17:53:05

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ula Kapała" wrote:

> Mnie się kiedyś zsunęła... spódnica. Na szczęście miałam długi
> płaszcz, poza tym w porę zauważyłam. :-)

Mi kiedys sukienka w gore podjechała, tak do wysokosci bioderek :) Sliski
materiał, sliskie rajstopy, i na to płaszczyk z podszewką, jak sie rozpiełam
po dojsciu do knajpki, to sie zdziwiłam :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

Krem Kozie Mleko - Kielce
upaly - stopy
jak ograniczyć pocenie sie twarzy i szyi?
Rzucic palenie -postanowione:)))
Podbródek, czyli jak uniknąć "drugiej brody" ;)