epilepsja ? - szczegolnie prosze o pomoc Marka B.

1. Data: 2005-12-01 14:01:16

Temat: epilepsja ? - szczegolnie prosze o pomoc Marka B.
Od: Angels <m...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki problem a jednoczesnie chcialbym sie zwrocic o pomoc. Mam 26
lat. W wieku 6.5 roku, stracilem przytomnosc na prawie 10 godzin.
Polozylem sie na tapczan mowiac ze mnie glowa boli. I stracilem
przytomnosc. Glowa byla odchylona w lewo i oczy wywrocone. Drgawek nie
bylo. Zanim przyjechalo pogotowie po 40 minut od poczatku tego
wydarzenia, przestalo pracowac serce. Prawdopobnie byl zanik lewej lub
prawej polkuli mozgu. Leczony zaczalem byc od convolex, poprzez
amizepin. W ciagu ok 5 lat mialem 1 lub 2 utraty przytomnosci. w koncu
zaczalem byc leczony tegretolem akutalnie trileptal. zostal zamieniony z
powodow bolow glowy. Byly chyba 2 proby odstawienia leku, zawsze predzej
czy pozniej zakonczone utrata przytomnosci. Ostatni raz bylo tak niecale
10 lat temu. Prawdopodobnie wtedy mialem tez drgawki, choc nie jestem
tego pewien z opowiadania, gdyz nic ja nie pamietam z zadnego wydarzenia.
Zapis z 96 roku - "czynnosc podstawowa alfa 9c/s o amplitudzie do 70 mv,
symetryczna, synchroniczna, dobrze zroznicowana przestrzennie z
obecnoscia licznych fal o wyostrzonym rysunku w okolicach centralnych
(?) i tylnych z polkuli prawej. w czasie hv sa tam takze pojedyncze fale
ostre. r.z. wyrazona. f.s. nie wykonano. - zapis nie miesci sie w
granicach normy wiekowej"
zapis z 2002 r. - w zapisie widoczna jest nieregularna czynnosc alfa
9-11 Hz o amplitudzie 30-60 uV. w przednich czesciach mozgu rejestruje
sie niskonapieciowa czynnosc beta. w zapisie z przewaga w okolicach
skroniowych widoczne sa rozsiane fale theta 5-7 Hz o ampl. czynnosci
podstawowej. Rz - obecna. Hw. i Fs - nieco zwieksza ilosc fal theta w
zapisie. - zapis wykazuje niewielkie zmiany uogolnione rozsiane z
przewaga w okolicach skroniowych.
zapis z 2003 r - zapis wykonano w czuwaniu w czasie leczenia
carbamazepina. czynnosc podstawowa alfa ok. 8c/s o ampl. do 60uV,
symetryczna, synchroniczna, dobrze zroznicowana przestrzennie. W czasie
hv w sposob uogolniony obserwuje sie okolo 2-3 sekundowe zmiany napadowe
zlozone glownie z fal ostrych, oraz nielicznych zespolow fali ostrej z
wolna. rz wyrazona. obecny narzut niskonapieciowej czynnnosci szybkiej.
- zapis zmodyfikowany polekowo, nie miesci sie w granicach normy
wiekowej. obserwuje sie zmiany uogolnione o charakterze napadowym.
zapis z 2004 r - czynnosc podstawowa alfa 8-9 c/s o amplitudzie do 50uv
symetryczna, synchroniczna, dobrze zroznicowana przestrzennie, z
narzutem niskonapieciowej czynnosci szybkiej. zarowno w czasie hv jak i
bez obserwuje sie ok 1-2 s. uogolnione odcinki czynnosci mniej
regularnej, wyzszej od tla. poza tym podczas hv wystepuja 3-4 s.
uogolnione zmiany napadowe zlozone z fal ostrych, wysokonapieciowych
wolnych i fal alfa. w czasie hv wystepuja podobne zmiany- wodzenie
dobre. rz wyrazona. - zapis zmodyfikowany polekowo nie miesci sie w
granicach normy. obserwuje sie zmiany uogolnione o charakterze napadowym.
ostatni zapis jest z 2005 r. - czynnosc podstawowa alfa 9c/s o
amplitudzie do 40uv symetryczna, synchroniczna, dobrze zroznicowana
przestrzennie, z narzutem niskonapieciowej czynnosci szybkiej. fs nie
wplywa na zapis - wodzenie dobre. w czasie hv w odprowadzeniach
wszystkich lewych oraz skroniowych i potylicznych prawych obserwuje sie
napadowo wystepujace 1-2 fale ostre. rz wyrazona. - zapis zmodyfikowany
polekowo nie miesci sie w granicach normy. obserwuje sie zmiany o
charakterze uogolnionym, wystepujace napadowo.
Dodam, ze do ok. 18 lat nie wiedziano (chyba, lub nie mowili lekarze)
co mi jest. dopiero pozniej neurolog stwierdzil ze to epi. Teraz planuje
odstawic mi calkowicie leki. mowi ze to nie epi tylko moze byc jakies
zakazenie wirusowe bylo. cos na my... mowil. czy to jest epi czy nie?
czy tez bys sugerowal (sugerowali byscie) odstawienie lekow na dniach,
pomimo 2 prob nieudanych, ostatnia ok 10 lat temu, ktora zakonczyla sie
utrata przytomnosci?

Bardzo dziekuje za wszelka pomoc. Jest to dla mnie wazne bardzo.

2. Data: 2005-12-01 14:02:37

Temat: Re: epilepsja ? - szczegolnie prosze o pomoc Marka B.
Od: Angels <m...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Angels napisał(a):
> [...]
> zakonczyla sie utrata przytomnosci?
>
> Bardzo dziekuje za wszelka pomoc. Jest to dla mnie wazne bardzo.

Dodam ze od jakiegos 1.5 roku, jest podejrzenie u mnie choroby crohna.
czy to moze miec zwiazek z tym o czym pisalem, i czy zapis zly eeg jest
od tego czy tez od epi ?

3. Data: 2005-12-01 15:13:36

Od: "kowal" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywście jesteś chory, lepiej idz do lekarza a nie na grupie sie pytasz!

4. Data: 2005-12-01 15:24:15

Od: Angels <m...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

kowal napisał(a):
> Rzeczywście jesteś chory, lepiej idz do lekarza a nie na grupie sie pytasz!

przeciez chodze. z czym masz problem? nie umiesz poradzic, to nie pisz.

5. Data: 2005-12-01 22:25:11

Od: Fizzzi <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 01 Dec 2005 16:13:36 +0100, kowal <1...@w...pl> wrote:

> odstawowa alfa 9c/s o

Ku przestrodze-
ja dostalem ostatnio pierwszy raz w zyciu cos takiego to znaczy,
stracilem przytomnosc nie pamietam na ile, i dostalem drgawek (wiem to z
opowiadan) bo ja nic nie pamietam. To bylo kilka dni temu jak probowalem
odstawiac Afobam 1mg. Tego dnia doszedlem juz do 0.5mg, nie wyspalem i
jeszcze doszedl do tego stres bo to byl moj pierwszy dzien w nowej pracy.
Wezwano pogotowie, dostalem skierowanie na neurologie do szpitala na
Kondratowicza. Lekarz neurolog zalecil mi badania EEK i tomografie i
powiedzial zebym narazie nie odstawial benzo dopoki nie zrobie badan.A jak
bede odstawial to zebym zabezpieczyl sie tegretolem nastepnym razem.
Kurwa ale jazda byla. Jakies przepiecie w mozgu :). Wiem wiem to nie jest
smieszne. Uwazajcie na benzo !!! Ja tez nie wiezylem ze mozna dostac
padaczki przy odstawce benzo a ostrzegano mnie. Ludzie mowili "uwazaj bo
mozesz padaczki dostac...nie bierz klonow bo znam czlowieka ktory dostal
po tym ataku padaczki itp..." ja oczywiscie czulem sie najmadrzejszy,
myslalem wtedy jaka padaczka, co oni pierdola...myslalem sobie ze padaczka
to cos takiego co przytrafia sie innym a nie mnie. Wiec teraz ja ostrzegam
was uwazajcie na benzo...

zapalenie zatok
Usuwanie alkoholu z organizmu
Świnka sczepionka????