farbowanie jaj

1. Data: 2001-04-18 12:16:55

Temat: Re: farbowanie jaj
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaH" <g...@p...onet.pl> napisał...
> Dariusz K. Ladziak napisał(a)

> Też wyczytałam na grupie taki przepis.
> I nici.
> Jajka były (w skorupkach) gotowane 10 minut w ok. 2 litrach wody i
> porządnej garści świeżutkiego żyta.
> Woda to i owszem, miała kolor zielonkawy, ale jajka bez zmian.
> Ile tego zielska trzeba napchać do gara, by wyszedł jakiś kolor na
> jajkach?

Bo to trzeba taką porządną garść na pół litra wody - ma być gęsta od "siana"
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-04-18 12:30:29

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9bk0g5$mr7$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "GosiaH" <g...@p...onet.pl> napisał...

> Bo to trzeba taką porządną garść na pół litra wody - ma być gęsta od
> [...]

Najpierw nalezy zrobic wywar z tego ziela, im bardziej intensywny, tym
wieksza szansa, ze sie jajka ufarbuja, odcedzic i dopiero malowac.

Basia

1. Data: 2001-04-19 11:03:23

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara napisał(a)
> [...]
tym
|wieksza szansa, ze sie jajka ufarbuja, odcedzic i dopiero malowac.

Że co proszę?
Jak tym malować?

GosiaH

1. Data: 2001-04-19 11:07:46

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaH" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Barbara napisał(a)
> od
> |"siana"

> tym
> |
> Że co proszę?
> Jak tym malować?

Po prostu ugotować w tym jajka na twardo...

1. Data: 2001-04-19 11:19:40

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> Po prostu ugotować w tym jajka na twardo...
> --

W skorupkach czy bez?
agi

1. Data: 2001-04-19 11:26:45

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> A umiesz ugotować na twardo jajko bez skorupki? ;-))))))))
> --

Hehe moj blad :)) na przyszlosc wolniej czytam :))
pzdr
agi

1. Data: 2001-04-19 11:27:06

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-04-21 19:05:48

Temat: Re: OT Re: farbowanie jaj
Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

"==wojmat==" <w...@v...pl.spaMdauballet.invalid> wrote:

>a ten kawał znacie? przychodzi facet do lekarza z niebieskimi jajami...?

W pierwszy dzien w jaki po swietach jechalem do pracy (czyli wtorek) w
Radio WAWa Inwektyw dzwonil do dermatologa, ze ma problem, bo pomalowal
sobie jajka olejna i nie moze tego usunac :-) Babka w przychodni albo byla
nieqmata albo byla wczorajsza (po swietach zapewne), bo dawala sie
wypuszczac jak malo kto. Ledwie zywy dojechalem do pracy, bo smiech podczas
prowadzenia auta bynajmniej tej czynnosci nie ulatwia :-)

Pozdrawiam.

Lechu

--
_ _
|_____\___|\___|_| |_|\__,_| ICQ UIN: 59825820

1. Data: 2001-04-21 22:53:10

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek(Lechu) Marmon" wrote:
> <jaja w WaWie na olejno>

proszę Cię - śmiechem swym dziecka pobudziłem :)

sadyl

1. Data: 2001-04-22 22:25:52

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

sadyl <s...@p...onet.pl> wrote:

>proszę Cię - śmiechem swym dziecka pobudziłem :)

No to pomysl, ze ja wowczas do pracy jechalem wlasnym samochodem i siedzac
za kierownica. :-)))))

Pozdrawiam.

Lechu

--
_ _
| |__| __/ (__| | | | |_| | http://www.ii.uj.edu.pl/~lechu

Zrobiłam pyszne bezy
Dzieki Dana - mazurek
BROWNIES - PROSBA O PRZEPIS
kwas buraczany
LEKARZE TO MORDERCY BO MORDUJĄ RUTYNOWO LUDZI PSYCHICZNIE CHORYCH !!!