farbowanie jaj

1. Data: 2001-04-23 00:03:05

Temat: Re: OT Re: farbowanie jaj
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek(Lechu) Marmon" wrote:

> No to pomysl, ze ja wowczas do pracy jechalem wlasnym samochodem i siedzac
> za kierownica. :-)))))

współ czuję :))

więcej info na priva

sadyl

1. Data: 2001-04-23 12:19:04

Temat: Re: farbowanie jaj
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaH" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Barbara napisał(a)
> od
> |"siana"

> tym
> |
> Że co proszę?
> Jak tym malować?

Chyba zostalam zle zrozumiana - trzeba zrobic wywar z tego ziela, odcedzic,
wygotowane zielsko wyrzucic, do garnka wlac "rosolek" z zyta i dopiero do
tego wywaru wkladac jajka i malowac. To tak, jak malowanie w luskach cebuli,
jak sie nie odcedzi, to do jajek poprzyklejaja sie te luski i jajko bedzie
mialo plamy a nie ladny kolor.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-04-23 12:41:26

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara <b...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
cebuli,
> jak sie nie odcedzi, to do jajek poprzyklejaja sie te luski i jajko bedzie

Co do cebuli to stanowczo protestuje - nigdy nie odcedzam, tylko gotuje
razem jajka i luski i zawsze wychodza rowno ufarbowane.
Asia

1. Data: 2001-08-06 19:18:09

Temat: Re: zegnam was....
Od: s...@f...onet.pl (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

mowie wszystkim do widzenia na razie, pakujac sie do odlotu, i zamykajac
moje konto mailowe. Jak tylko uruchomie nowe, na miejscu, w Polsce, zaraz
sie zapisze ponownie na liste:-)))
a na razie, to do zobaczenia w Gdansku!!! 10 o 13, pod zegluga!
(gebusia mi juz od-puchla, wiec przybede, tak mysle:-))

pozdrawiam, cieszac sie juz na smakolyki, jakie mama w domu przygotowuje na
moj powrot:-))
Agnieszka

Zrobiłam pyszne bezy
Dzieki Dana - mazurek
BROWNIES - PROSBA O PRZEPIS
kwas buraczany
LEKARZE TO MORDERCY BO MORDUJĄ RUTYNOWO LUDZI PSYCHICZNIE CHORYCH !!!