BROWNIES - PROSBA O PRZEPIS

1. Data: 2001-04-16 10:00:00

Temat: BROWNIES - PROSBA O PRZEPIS
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

zgubilam ten przepis a obiecalam, ze dzis upieke to ciasto.
pomozcie!!!!!!!!!!!!

--
Rena

PuszKKKa http://puszkkka.vege.pl

1. Data: 2001-04-16 10:40:02

Temat: Odp: BROWNIES - PROSBA O PRZEPIS
Od: "szamani" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to oczywiscie jest przepis Magdaleny Bassett, a nie moj, ale wyprobowany tez
przeze mnie
pozdrawiam i wesolego poniedzilaku zycze.
justyna

Brownies
80 gr masla
80 gr gorzkiej czekolady
330 gr cukru
3 jajka
100 gr maki
Brownies piecze sie w kwardatowych lub prostokatnych blachach. Moja
blacha ma 20 cm x 20 cm x 4 cm

Rozgrzac piec do 180C/350F.
Blache wysmarowac maslem.
W srednim garnku na malym ogniu rozpuscic maslo z czekolada, zdjac z
ognia, dodac cukier i jajka, dobrze wymieszac widelcem, dodac make,
wymieszac, az nie bedzie widac maki, przelac do formy, piec 35 minut lub
az do momentu, gdy ciasto sie lekko wzniesie i zacznie pekac, a
powierzchnia ma cienka skorupke. Ostudzic w blasze15-20 minut, kroic na
kwadraty, podawac cieple, najlepiej z lodami.
Brownies powinny sie mazac i wygladac w srodku jak nieupieczone ciasto.
Nie nalezy ich przepiec, bo beda niedobre.

1. Data: 2001-04-16 13:52:12

Temat: Re: BROWNIES - PROSBA O PRZEPIS
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

DZIEKI DZIEKI DZIEKIIIIIIIIIIIIII !!!!! moj mis ma dzis urodziny i uwielbia
to ciasto. dzieki tobie je zrobie, bo mi sie zapodzial przepis.

1. Data: 2001-04-18 07:47:17

Od: "martusia" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"szamani" napisała:
> [...]
tez
> przeze mnie
> pozdrawiam i wesolego poniedzilaku zycze.

Male pytanko - czy to ciasto do natychmiastowej konsumpcji czy moze polezec
dobe lub dwie?
pozdr.

1. Data: 2001-04-18 09:18:41

Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "martusia" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> Male pytanko - czy to ciasto do natychmiastowej konsumpcji czy moze
polezec
> dobe lub dwie?
> pozdr.

Hehhehehe!!! A u kogo polezy tyyyyle czasu taaaakie ciasto??? Tak serio, to
jak pisala Autorka, Magdalena Bassett, najlepsze sa jeszcze cieple. I ja to
potwierdzam.

Smacznego,

:-) Monika

kwas buraczany
LEKARZE TO MORDERCY BO MORDUJĄ RUTYNOWO LUDZI PSYCHICZNIE CHORYCH !!!
proba - nie czytać
wszystkiego naj
co to jest paska