floss (nitkowanie zębów)

41. Data: 2010-09-25 07:38:45

Temat: Re: floss (nitkowanie zębów)
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> O co Ci chodzi, babiszcze - uważasz, że NIE mam ciasno ułożonych zębów, mam
> złe nici, nie umiem ich używać, a TY wiesz wszystko najlepiej, tak? - a
> trzymaj sobie to przekonanie tam, gdzie całą resztę, jak piszesz. Tylko
> uważaj, bo Ci pęknie: mam komplet zębów.

z implantem wlacznie....sie rozumie.

i.

42. Data: 2010-09-25 07:43:51

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

> alny
> zeby
> musi
> zeby
>
> Moje z=EAby nigdy aparatu nie potrzebowa=B3y. Wiele kobiet mi zazdro=B6ci=
> =B3o=20
> takich pi=EAknych zeb=F3w. Teraz 3 dolne (w tym 2 madro=B6ci) mam ju=BF w=
> yrwaneh=20
> i z=EAby zacz=EA=B3y si=EA =B6cie=B6nia=E6. Nie nachodz=B1 na siebie, nie=
> s=B1 krzywe,=20
> tylko jest bardzo ciasno. No i co, pani expertko?

nie badam przez internet. Opinie wielu kobiet, w tym samego pacjenta sa
tylko opiniami, na dodatek amatorskimi. Zjawisko, o ktorym pisalam nazwya sie
z ang late mandibular growth/ O Tobie sie nie wypowiem, z uwagi na to co
napisalam powyzej.

i.

i.

DICOM Detective Enterprise 2.00, DICOM Anonymizer&Masker and PACS Health Monitor released
ubezpieczenie zdrowotne
onkolog warszawski
rendgen nogi w gipsie
Resekcja wierzchołka korzenia zęba