nerki

1. Data: 2010-09-09 07:16:03

Temat: nerki
Od: "kacha" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

Jakie trzeba sobie zrobic badania, aby potwierdzic/zaprzeczyc chorobie
nerek? Czy zwykłe badanie moczu wystarczy (nie chodzi, o wykrycie konkretnej
choroby, ale jedynie o stwierdzenie czy jakas istnieje).
Pozdrawiam!

2. Data: 2010-09-09 19:50:35

Temat: Re: nerki
Od: regen <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Wrz, 09:16, "kacha" <.@.> wrote:
> Jakie trzeba sobie zrobic badania, aby potwierdzic/zaprzeczyc chorobie
> nerek? Czy zwykłe badanie moczu wystarczy (nie chodzi, o wykrycie konkretnej
> choroby, ale jedynie o stwierdzenie czy jakas istnieje).

Badania krwi- mocznik, kreatynina, potas. Badanie ogólne moczu. USG
nerek. Po tym konsultacja lekarza rodzinnego. Myślę, że wtedy z dużym
prawdopodobieństwem będzie można określić, czy nerki są chore, czy
nie.

Pozdrawiam-
regen

floss (nitkowanie zębów)
DICOM Detective Enterprise 2.00, DICOM Anonymizer&Masker and PACS Health Monitor released
ubezpieczenie zdrowotne
onkolog warszawski
rendgen nogi w gipsie