folia na namiot - do praktykow

1. Data: 2011-03-23 11:01:29

Temat: folia na namiot - do praktykow
Od: "MUA" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Trafi mi sie niedlugo zakladanie filii na polokragla metalowa konstrukcje na
namiot-foliak. Jak mocowac do takiej konstrukcji folie?
Dotychczas mialem same drewniane konstrukcje i tam nie bylo problemow. A tu?

2. Data: 2011-03-23 11:46:48

Temat: Re: folia na namiot - do praktykow
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trafi mi sie niedlugo zakladanie filii na polokragla metalowa konstrukcje na

> namiot-foliak. Jak mocowac do takiej konstrukcji folie?

> Dotychczas mialem same drewniane konstrukcje i tam nie bylo problemow. A tu?

Folia ma być trochę dłużsaza od namiotu,Na dwóch końcach zrób zakładkę,zaprasuj
żelazkiem przez gazetę. W tej zakładce ma być sznur,ma się przesuwać w folii.
Na szczytach,po brzegach wykopujesz dołki, w dołki wbijasz haki.Przez oka haków
przeciągasz końce sznura,sciągasz,obsypujesz boki i gotowe.
mirzan

coś pnącego na ścianę...
Trawa a przymrozek
trociny na ściółkę