fritilaria

1. Data: 2004-07-23 13:14:58

Temat: fritilaria
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam fritilarii kamczackiej,w zamian za fritilarię perską,
albo inne rośliny z mojej kolekcji.Mirzan

2. Data: 2004-07-23 19:19:31

Temat: Re: fritilaria
Od: Kresman <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

mirzan schrieb:
> Szukam fritilarii kamczackiej,w zamian za fritilarię perską,
> albo inne rośliny z mojej kolekcji.Mirzan

A jak jej po lacinie? Fritilaria michailowskyi? A na gwalt potrzebujesz,
czy tez mozesz troche poczekac? Bo ja tez na nia poluje i wlasnie
zamierzam zamowic na jesien.

Irek

3. Data: 2004-07-23 19:50:24

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak jej po lacinie? Fritilaria michailowskyi? A na gwalt potrzebujesz,
> czy tez mozesz troche poczekac? Bo ja tez na nia poluje i wlasnie
> zamierzam zamowic na jesien.

Ta której szukam to F.camtschatcensis,kolor prawie czarny.Moja
F. persica też jest dość czarna.Michałowskiego jest brązowa i mała,
mniejsza niż meleagris.
Dużo fritilarii ma firma Hoch z Berlina,ale wychodzi u nich
drogo.I towar nie najlepszy.U nas też czasem można dostać.
Mirzan

4. Data: 2004-07-23 20:27:12

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dużo fritilarii ma firma Hoch z Berlina,ale wychodzi u nich
> drogo.I towar nie najlepszy.U nas też czasem można dostać.

Od wielu lat widuję cebule różnych szachownic na Skierniewickim Święcie....
. Jak chcesz, to mogę spróbować poszukać F.camtschatcensis, bo będę tez
kupować szachownice dla siebie.

Z pozdrowieniami, Maria

5. Data: 2004-07-23 20:36:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od wielu lat widuję cebule różnych szachownic na Skierniewickim Święcie....
> .  Jak chcesz, to mogę spróbować poszukać F.camtschatcensis, bo będę tez
> kupować szachownice dla siebie.

Chętnie skorzystam z Twojej pomocy.Ode mnie do Skierniewic ponad
400km,nie chce się jechać po parę cebul.Gdyby były inne,również
jestem zainteresowany.Mam nadmiar nasion F. meleagris,ciemna,mogę
podzielić się . Mirzan

6. Data: 2004-07-23 21:03:56

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chętnie skorzystam z Twojej pomocy.Ode mnie do Skierniewic ponad
> 400km,nie chce się jechać po parę cebul.Gdyby były inne,również
> jestem zainteresowany.

Dobrze, domówimy się jeszcze w sprawie tego ile i jakie jeszcze byś chciał.
Jest jeszcze chwila czasu.

Z pozdrowieniami, Maria

7. Data: 2004-07-23 22:05:08

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jest jeszcze chwila czasu.
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Ja też chcę frittilarię. Kiedy w tym roku przypada święto? Może razem
wybierzemy się na zakupy?

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

8. Data: 2004-07-24 04:55:05

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze, domówimy się jeszcze w sprawie tego ile i jakie jeszcze byś chciał.
> Jest jeszcze chwila czasu.

Czasu mamy do jesieni.Święto kwiatów w Skierniewicach pod koniec
września.Jestem również zainteresowany nasionami fritilarii,kupnem,
wymianą.
Nie wierz,że nornice boją się Fr.,kiedyś w grządce Fr.imperialis
zrobiły sobie gniazdo.
Mirzan

9. Data: 2004-07-24 07:31:15

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czasu mamy do jesieni.Święto kwiatów w Skierniewicach pod koniec
> września.Jestem również zainteresowany nasionami fritilarii,kupnem,
> wymianą.

W tym roku Skierniewickie Święto jest w dniach 18-19 września.
Podaję za "Kwietnikiem".

> Nie wierz,że nornice boją się Fr.,kiedyś w grządce Fr.imperialis
> zrobiły sobie gniazdo.

Wiem i nie wierzę. Kolejny mit.

Z pozdrowieniami, Maria

kwietnik
w trawniku trawa ... - jak się jej pozbyć ?
<no subject>
rosliny wodne + owady
aeracja wertykulacja trawnika i skorki