gastrolog czy astrolog ?

1. Data: 2001-08-25 05:08:19

Temat: gastrolog czy astrolog ?
Od: "=ooo= tarbol =ooo=" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam sobotnich dyzurow lekarzy ...
boli mnie zoladek (cokolwiek to jest 10 cm
w prawo od pepka ;-) - nie wiecie jaka
specjalnosc sie tym zajmuje i gdzie szukac
w sobote takich lekarzy w Warszawie ?
czy jest jakas lista na sieci z namiarami
na dyzury prywatne czy w publicznej
sluzbie zdrowia ?

2. Data: 2001-08-25 07:19:35

Temat: Re: gastrolog czy astrolog ?
Od: "Maciej Muran" <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=ooo= tarbol =ooo=" <t...@m...pl> napisał
> szukam sobotnich dyzurow lekarzy ...
> boli mnie zoladek (cokolwiek to jest 10 cm
> w prawo od pepka ;-) - nie wiecie jaka
> specjalnosc sie tym zajmuje i gdzie szukac
> w sobote takich lekarzy w Warszawie ?

Stary, Ty zapieprzaj jak najszybciej do najblizszego szpitala NA OSTRY DYŻUR
(z wyjątkiem Stępińskiej) bo o ile się znam na medycynie ;-) to masz
zapalenie wyrostka robaczkowego. A jak Ci się ślepa kicha rozleje to się
wtedy nazywa zapalenie otrzewnej i zostaje Ci od tego momentu 6 godzin
życia.
Mam nadzieję, _że się mylę_ ale radziłbym to sprawdzić. Kilkanascie la temu
przez prawie 2 doby zwijałem się z bólu no i ... wyszło na to o czym
napisałem.
A od żołądka jest gastrolog.
--
M.

3. Data: 2001-08-25 08:06:34

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Muran" <t...@m...com> napisał w wiadomości

> Stary, Ty zapieprzaj jak najszybciej do najblizszego szpitala

Tylko "zapieprzaj" taksówką a nie na piechotę.

Sark

4. Data: 2001-08-25 19:09:42

Temat: Odp: gastrolog czy astrolog ?
Od: "Paweł Burlewicz" <b...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sark <s...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9m7m5g$75r$...@s...futuro.pl...
> Tylko "zapieprzaj" taksówką a nie na piechotę.
Zaraz, zaraz. Jeśli bardzo ostro boli, to rzeczywiście lepiej zgłosić się na
ostry dyżur. Zwłaszcza jeśli masz do tego temperaturę albo wymioty. Ale
jeśli to jest rzeczywiście równo na prawo od pępka, to szansę na wyrostek
nie są bardzo duże. Już raczej prędzej wątroba (bez aluzji ;-))), woreczek
żółciowy albo załamanie jelita grubego. Tak czy inaczej bez "wracza" się nie
obejdzie.
Tytus

MASTURBACJA ~!!!!!~
Dyskopatia