gniazdka elektryczne

1. Data: 2002-05-29 07:17:47

Temat: Re: gniazdka elektryczne
Od: "Magda S" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

może na Bartyckiej coś będzie?
Magda

1. Data: 2002-05-29 07:23:57

Od: "Rafal Majewski" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam w w-wie hutrowni elektrycznych z duzym wyborem roznego typu
gniazdek
> , przejrzalem to co jest w leroyu itp castoramach i chcialbym jeszcze miec
> cos innego do porownania

Sprawdzales na Przemyszlowej w "Ostelu" ? Tam jest duza hurtownia.

Rafal

1. Data: 2002-05-29 07:27:48

Od: "Tomek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
a swoje kupiłem w Platformie, chyba najtaniej, wybór całkiem duży

Tomek

1. Data: 2002-05-29 08:27:10

Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie pamiętam nazwy, ale przecznica od Racławickiej, prawie vis a vis Lux
Medu, może ciut dalej - jest bilboard.
Bardzo duży wybór, fajna obsługa a ceny niższe niż w halach.

1. Data: 2002-05-29 10:50:37

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <t...@i...com.pl> wrote in message
> Nie pamiętam nazwy, ale przecznica od Racławickiej, prawie vis a vis Lux
> Medu, może ciut dalej - jest bilboard.
> Bardzo duży wybór, fajna obsługa a ceny niższe niż w halach.

Pewnie myslisz o Elmaxie (np. Raclawicka 99). Kupowalem u nich osprzet
Legranda. Ceny byly rewelacyjne. Ok. polowy tego co w supermarketach. Maja
tez Gire i ABB no i troche tanszych. Polecam

Ogolnie warto w supermarketach poszukac co sie podoba (lub na Bartyckiej) a
potem jechac do hurtowni elektrycznej. Jesli komplet: mechanizm, ramka i
klawisz kosztuje w Leroyu 50 a w hurtowni 14-15 to warto pojechac do
hurtowni

vpw

1. Data: 2002-06-03 07:32:54

Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie tak, o Elmaxie. Ja też kupowałem Legranda i było znacznie taniej
niz gdziekolwiek, i na dodatek śmieszniej.

1. Data: 2002-06-03 12:16:14

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Litosci, przycinaj cytaty i odpowiadaj POD nimi!

J.

najlepsze MP3!!!
Lodówka BOSCH
Cięcie terakoty
OT: zdjęcia na komputerze - skanowanie negatywów i slajdów
jak laczyc terakote z panelami