"gonimy czas, czas goni nas...

1. Data: 2007-01-24 23:29:40

Temat: "gonimy czas, czas goni nas...
Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

chłoszcze po piętach raz po raz..."

jak tam u was chłopaki i dziewczyny wygląda poczucie upływającego czasu?
boicie się, że już za późno? wmawiacie sobie, że jeszcze wszystko przed
wami, a i tak dalej nic nie robicie? hmm?
i czy to nie dziwne, że gówniarstwa tyle wszędzie?
a za naszych czasów było przecież zupełnie inaczej, rili?
i co po nas pozostanie? te literki w usenecie?
a trafi się nam jeszcze ktoś do tańca?
no i - codziennie to samo, tak?

no dalej jazda, wyłazić demony!

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

2. Data: 2007-01-24 23:58:02

Temat: Re: "gonimy czas, czas goni nas...
Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> chłoszcze po piętach raz po raz..."
>
> jak tam u was chłopaki i dziewczyny wygląda poczucie upływającego czasu?

Wali mnie to. Niech sobie plynie. Jak to
powiedzial Saddam kazdego to czeka (smierc),
wiec sobie czekam.

> boicie się, że już za późno? wmawiacie sobie, że jeszcze wszystko przed
> wami, a i tak dalej nic nie robicie? hmm?

Nie, po prostu przestalem sobie wmawiac glupoty
w stylu, ze wszystko przede mna. Proste i praktyczne.
Jak chce to cos robie, jak nie chce to nie.
--
assembler

3. Data: 2007-01-25 09:29:46

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...na.swiat> napisał w wiadomości

> [...]
> a za naszych czasów było przecież zupełnie inaczej, rili?
> i co po nas pozostanie? te literki w usenecie?

Niech no się cofnę do szkoły średniej. Fajna była jazda z matematyką. Od
pierwszej klasy niechęć miałem. Program był skonstruowany tak, że do jakiejś
trzeciej klasy omawiana była fura zagadnień niepowiązanych ze sobą. Na
pierwszy strzał równanie kwadratowe, później wielomiany, później jakieś
logarytmy, dalej trygonometria i "równania przeplatane sinosami i
kosinusami". Każde zagadnienie osobna trzymało się kupy, ale sensu w całości
widać nie było. Dopiero na sam koniec wejszły pochodne, które stały się
wspólnym mianownikiem wszystkiego co do tej pory człek się uczył. Coprawda
uczył się tak, że nic nie umiał :) Ale pod czujnym okiem wspólnego
mianownika zaległości samoczynnie się odzalegliły.
Tak więc mamy dwa podejścia do życia w sytuacji gdy sensu (wspólnego
mianownika) nie widać. Pierwsze to takie, że stawiamy sobie cel i czekamy aż
cel w nas trafi :) Przykładowo, czekamy aż w wyniku szczęsliwego splotu
okoliczności, z racji długiego oczekiwania staniemy się podcierającymi dupę
studolarówkami burżujami. Oczekiwanie sprowadza się do podcierania tyłka
papierem toaletowym i sprawdzaniu przed spuszczeniem wody, czy aby od
kontaktu z dupą papier toaletowy nie zamienił się na dyliary :) Wierząc, że
kiedyś cudowne przemienienie nastąpi odpuszczamy sobie całkowicie elementy
pośrednie procesu. Oczywiście po jakimś czasie zaczynają człowieka nachodzić
dziwne myśli, że może jednak czas się traci, że czas leci a srajtaśma dalej
jest tylko srajtaśmą. Cóż w tej sytuacji można zrobić ? Ano zostać
teoretykiem papieru toaletowego.
Podejście dwa - gdy wspólnego mianownika brak. Nie koncentrować się na
celu - tylko chłonąc wszystko co się po drodze napotyka - przyda się,
nieprzyda, bierzemy na warsztat. Tak się składa (to chyba reguła) że w
momencie gdy w przyszłym burżuju zaczyna kiełkować myśl o zostaniu
srajtaśma-maestro w bezcelowcu zaczyna pojawiać się wspólny mianownik, z
czasem wspólnych mianownikw przybywa i wszystko zaczyna się "kręcić" - tu
już nie ma miejsca na "nie chce mi się", bo porostu nie chce się nie chcieć.

To mówiłem ja - Jarząbek - demon drugiej kategorii.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

4. Data: 2007-01-25 10:43:08

Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sty, 00:29, tren R <t...@p...na.swiat> wrote:
> [...]
> a za naszych czasów było przecież zupełnie inaczej, rili?
> i co po nas pozostanie? te literki w usenecie?

Ja dopiero zaczynam żyć :).
Wszystko przede mną :).
Ku***, ale się cieszę! :D

Pozdrawiam,
Magda

5. Data: 2007-01-25 12:16:45

Temat: Odp: "gonimy czas, czas goni nas...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemysław Dębski <p...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:45b86653$0$13181$f...@m...aster.pl...
> [...]

chcieć.

> To mówiłem ja - Jarząbek - demon drugiej kategorii.

Śliczności... ;)

6. Data: 2007-01-25 12:32:23

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@s...googlegr
oups.com...

Ja dopiero zaczynam żyć :).
Wszystko przede mną :).
Ku***, ale się cieszę! :D

Ty to masz fart! ;)

7. Data: 2007-02-03 22:37:11

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> To mówiłem ja - Jarząbek - demon drugiej kategorii.

czyli co - nie skupiać się, tak?
srajtaśma się zawsze znajdzie, a jakby co to palecem można się podetrzeć.
samo wyjdzie.

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

8. Data: 2007-02-03 22:38:08

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena napisał(a):

> Ja dopiero zaczynam żyć :).
> Wszystko przede mną :).
> Ku***, ale się cieszę! :D

ty się tak Ku*** nie ciesz!
jak to zaczynasz - urodziłaś się wczoraj czy jak?
nie okłamuj się - masz już dużo za sobą

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

9. Data: 2007-02-03 22:44:54

Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lut, 23:38, tren R <t...@p...na.swiat> wrote:

> ty się tak Ku*** nie ciesz!
> jak to zaczynasz - urodziłaś się wczoraj czy jak?
> nie okłamuj się - masz już dużo za sobą

Ale k**** ile przed sobą! :))
A Ty mnie już chcesz pochować?!? :((

Pozdrawiam,
Magda

10. Data: 2007-02-03 23:53:14

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena napisał(a):

> A Ty mnie już chcesz pochować?!? :((

wręcz przeciwnie, z chęcią bym cię odnalazł

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

attn: dolores - extremely outstanding nntp access - ifbo efwu - (1/1)
Piekno a media
Re: Odwrocenie obrazu w lustrze
Terapia, było: Glu - poważny temat, więc jeśli można ....
Standardy etyczne i przyczyny ich zmian a akceptacja ;)