grappa

1. Data: 2003-09-10 13:03:14

Temat: grappa
Od: "Kociam" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam,

Czy sa jakies specjalne sposoby podawania tej wloskiej wodki? Jakies
przepisy na drinki?

Jak oni to pija?

--

Kociam
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-09-10 13:37:10

Temat: Re: grappa
Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój ulubiony to:

40 ml grappa
20 ml syropu miętowego
Dekoracja: wisienka koktajlowa

Obydwa składniki energicznie wymieszać w shakerze z kostkami lodu i
przelać do kieliszka, a wisinkę zawiesić na jego krawędzi.

Przepis pochodzi ze strony e-drinks.
www.e-drinks.com.pl

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-09-10 15:09:22

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Kociam wrote:

>Jak oni to pija?

Najczesciej chyba czysta, lekka schlodzona. Mi osobiscie tak najlepiej smakuje,
zwlaszcza po obfitym posilku :)
Kiedys skusilam sie na drinka z grappy, ginu i soku z cytryny (czy tez limonki
- nie pamietam) i nie bardzo mi smakowal. Ale sprobowac mozna - pewnie dokladne
proporcje sa gdzies na sieci.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-09-11 16:55:14

Od: "Dario" <D...@i...nu> szukaj wiadomości tego autora

Dobra grappe z dobrej destylatorni pij tylko w temperaturze pokojowej, po
jedzeniu z dobrym espresso. Jest to destylat o bardzo harakterystycznym
aromacie i przy dobrym wytworcy mozesz degustujac smak i aromat okreslic z
jakich winogron (wytlokow) zostala zrobiona. Nie poleam mieszania. To tak
jak cognac albo calvados. Trzeba sie nimi cieszyc takimi jakie sa.

Dario

1. Data: 2003-09-11 20:05:58

Od: "Vefour" <V...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kociam" <p...@W...pl> napisał w wiadomości
> Przepraszam,
>
> Czy sa jakies specjalne sposoby podawania tej wloskiej wodki? Jakies
> przepisy na drinki?
>
> Jak oni to pija?

Nie mieszają, wedle wyboru w temp. pokojowej (ok. 18-19 C) lub schłodzoną
(imho bez sensu). Grappę można podawać w specjlanie zaprojektowanych
kieliszkach, takie podobne do wąskich koniakówek.

V.

1. Data: 2003-09-12 14:29:09

Od: "biesior" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy sa jakies specjalne sposoby podawania tej wloskiej wodki? Jakies
> przepisy na drinki?

wedle uznania

> Jak oni to pija?

głównie saute

1. Data: 2003-10-12 20:03:33

Od: <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kociam wrote:
> Przepraszam,
>
> Czy sa jakies specjalne sposoby podawania tej wloskiej wodki? Jakies
> przepisy na drinki?
>
> Jak oni to pija?

z kawą jako dolewka do kawy expresso :) pyszna szczególni z ranka na zbiorze
wibogron :)

Pogrzeb: Pogrzeb - zabawa w chowanego. Samozwaniec Magdalena

ryz paddy -kto to zna?
Kolenda again
Jak to uzdatnić?
Obiecane namiary na ksiazke o pierogach