grubość rogówki a nadwrażliwość na światło

1. Data: 2005-03-25 12:12:26

Temat: grubość rogówki a nadwrażliwość na światło
Od: "Aga" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to może mieć ze sobą coś wspólnego? Od 2 lat mam bardzo wrażliwe oczy na
światło słoneczne najgorzej jak światło odbija się od karoserii samochodów,
koszmar na chwilę pozostaje u mnie powidok w postaci paska (takiego jak
światło odbiło się od karoserii kiedy "przejechało mi po oczach" , na co
dzień mam też tzw powidoki np. bardzo zielony kolor pozostawia różowy
powidok?? Okulisci u których byłam powiedzieli że mam bardzo cieńką rogówkę,
jestem też nadzwroczną astygmatyczką czy to może mieć z tym coś wspólnego ?
Aha i dużo siedzę przy kompie
Bardzo proszę o sugestie
Aga