grypa - pomozcie, prosze

następny post »
From: "Beata" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: grypa - pomozcie, prosze
Date: Sat, 22 Feb 2003 17:29:36 +0100

Witam,
dopadla mnie grypa. Od wczoraj potworne bole miesni, temperatura do 39.6,
kaszel i katar znikomo. Do lekarza pojde, ale w poniedzialek od rana, jakos
nie wydaje mi sie, zeby to byl problem dla pogotowia, wiec spokojnie chce
doczekac.
Biore paracetamol 0.5 g i witamine C, przykladam mrozonke do watroby, mam w
domu jeszcze takie amerykanskie cudo NyQuill w wersji na dzien i na noc. I
teraz pytanie - ile ja tego Paracetamolu moge wziac bezpiecznie dobowo?
Lykac co jakis ustalony czas czy wtedy, jak mi goraczka leci do gory? Laczyc
z tym NyQill - to taki syrop /doxylamina, dextromethorphan,
acetaminophen,pseufoefedryna/? I czy zbijac goraczke, czy po prostu lezec i
czekac, az sobie organizm poradzi? :-)

pozdrawiam,
Beata
m...@o...pl