grzybica?

1. Data: 2003-07-02 11:23:36

Temat: grzybica?
Od: "Fugazi" <f...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Przedwczoraj pierwszy raz w sezonie bylem na basienie i wczoraj wieczorem
poczulem swedzenie w okolicach piet, a takze lekkie w innych miejscach stop.
Lekkie swedzenie dalej sie utrzymuje.
Czy to moga byc wczesne objawy grzybicy? Wizualnie na razie nic nie widac.
Czy juz moge zarazac :) i czy na tym etapie moge zastosowac jakies srodki?
To chyba urok tego nowego srodka na grzybice ktory reklamuja w telewizji.
Caly basen byl wyklejony jego reklamami - moze to autosugestia pod jego
wplywem ,albo bardzo skuteczne dzialanie reklamy :).

Fugazi

2. Data: 2003-07-02 11:59:18

Temat: Re: grzybica?
Od: "LN" <l...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przedwczoraj pierwszy raz w sezonie bylem na basienie

Może to właśnie to ?
Być może skóra na nowo przyzwyczaja się do podchlorynów w wodzie ??

pzdr
LN

3. Data: 2003-07-02 12:32:19

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LN" <l...@A...onet.pl> napisał w wiadomości
> Może to właśnie to ?
> Być może skóra na nowo przyzwyczaja się do podchlorynów w wodzie ??

Lekarzem nie jestem, ale IMHO to pierwsze objawy nadmiaru reklam w
telewizji.

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

4. Data: 2003-07-03 07:45:31

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

grzybica jest bardzo uciażliwa i wcale nie jest łatwa do leczenia. Dlatego
ja na twoim miejscu zastosowałabym jakiś środek przeciwgrzybiczy- nie
zaszkodzi a moze pomóc-np. daktarin w sprayu, undofen, lub coś do
smarowania...

afty?
wada wzroku
Mam proble szukam opini lekarzy