afty?

1. Data: 2003-07-02 09:45:16

Temat: afty?
Od: "Eta@" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

KOchani!
Na dziąśle zrobiła mi się taka jasna plamka z dziurką w środku. Boli
okropnie i jak na razie nie przechodzi, a mam to już parę dni. Co to może
być. Aft? I czy to smarować by zeszło. Acha, czy można tym zarazić druga
osobę?

pozdrawiam
Eta

2. Data: 2003-07-02 11:00:05

Temat: Re: afty?
Od: "levy" <levy16@_NO_SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

PŁYN AFTIN...
smarować... i niestety już teraz może powracać...

3. Data: 2003-07-02 11:04:27

Od: "Adam" <a...@p...spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:bdu9hb$k8q$...@n...news.tpi.pl,
Eta@ <a...@p...fm> wystukał:
> [...]
> okropnie i jak na razie nie przechodzi, a mam to już parę dni. Co to
> może być. Aft? I czy to smarować by zeszło. Acha, czy można tym

eee... 'plamka z dziurka w srodku'... jezeli to jest w projekcji szczytu
korzenia (czyli gdzies na wyrostku zebodolowym tudziez na podniebieniu) to
moze tez byc przetoka - wsokcz no lepiej na fotel dent. :)

--
Pozdrowienia

Adam GG# 402495

Registered wXPHome user :)

4. Data: 2003-07-03 07:48:58

Od: ErkA <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eta@ napisał(a):

> Na dziąśle zrobiła mi się taka jasna plamka z dziurką w środku.

Afta - jesli jest do tego biala plamka, to 100% afta :(. Mam je od 5
lat, ale jak zaczalem ograniczac cukry w swoim organizmie (pije sama
wode) + regularnie myc zeby wieczorem - pomaga - zamiast srednio 3 afty
(np za jednym razem!!!) w ciagu 2 tygodni, to ostatnio afte mialem hmmm
pare tygodni temu (w przeciagu 2-3 miesiecy!), ale powodem powstania
bylo przygryzienie zebami ;(. Afty generalnie powstaja, gdy brak ci
witamin a w ustach panuja bakterie. Dlatego przeskocz na zdrowysz tryb
zycia i koniecznie higiena jamy ustnej.

A co do usuniecia afty mi juz nie pomaga sachol, aftin, jakies tam
plyny do plukania (nie pamietam nazwy, jest to ziele i brazowe), mi
pomaga tantum werde w spryskiwaczu.

Powodzenia i oby to g* wiecej nie wracało.

--
pozdrawiam rafi
Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

wada wzroku
Mam proble szukam opini lekarzy
pigułki a witaminy
gdzie najlepiej?