grzybica..

1. Data: 2004-09-07 19:04:49

Temat: grzybica..
Od: "Greg" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy są jakieś leki dostępne bez recepty, badź (może ktoś zna) sposoby
zaczerpnięte z medycyny ludowej jak wyleczyć się z grzybicy okolic odbytu?
Bo mnie całe okolice odbytu + prostaty swędzą, a obok odbytu mi się w
1miejscu skura łuszczy ;] Wolałbym uniknąć bezpośredniego wypinania się
przed lekarzem.
I takie pytanko, ktoś wie gdzie to mogłem złapać? Nie przypominam sobie,
żebym gdzieś gołym tyłkiem siadał.

Pozdrawiam. Greg

2. Data: 2004-09-07 21:16:29

Temat: Re: grzybica..
Od: "Piotr" <e...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radziłbym jednak się przemóc i iść do lekarza. Skąd wiesz, że to grzybica, a
nie np. świerzb, albo coś innego? Na medycynie ludowej się nie znam, a
leczenie na własną rękę też odradzam. Nie martw się, nie takie rzeczy można
spotkać w gabinecie lekarskim.

gdzie można złapać... wszędzie! Baseny, toalety publiczne, łóżka hotelowe,
przebieralnie w sklepach, obniżenie odporności, zaniedbania higieniczne...

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2004-09-08 17:16:25

Od: "project_mayhem" <a...@...podpisie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <t...@N...pl> napisał w wiadomości
> Witam, czy są jakieś leki dostępne bez recepty, badź (może ktoś zna)
sposoby
> zaczerpnięte z medycyny ludowej jak wyleczyć się z grzybicy okolic odbytu?

wioskowy znachor kazałby wypalić rozżarzonym żelazem...
a tak na poważnie to idź do lekarza

> Wolałbym uniknąć bezpośredniego wypinania się
> przed lekarzem.

on chyba tez wolałby tego uniknąc ale czasami nie ma innej rady...

--
mischief.
mayhem.

4. Data: 2004-09-08 18:24:29

Od: "w.p." <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-09-08, project_mayhem <a...@...podpisie.pl> wrote:

> on chyba tez wolałby tego uniknąc ale czasami nie ma innej rady...

:)))))))))
No wlasnie. Idz chlopie do lekarza - oni maja odpornosc na tego typu
widoki a widza z pewnoscia nie raz rzeczy naprawde straszne.
Nie warto ryzykowac ze za jakis czas moze to byc Twoje siedzenie
w marnym stanie.

--

"E tam..."
w.p.

5. Data: 2004-09-08 19:48:00

Od: "kasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprowadz bezcukrowa diete.. grzybki zywia sie cukrem.. nie tylko w postaci
czekoladki, ale i alkoholu itd.

6. Data: 2004-09-08 22:08:21

Od: "Greg" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wprowadz bezcukrowa diete.. grzybki zywia sie cukrem.. nie tylko w postaci
> czekoladki, ale i alkoholu itd.

To ja wole do lekarza :PPP

7. Data: 2004-09-09 13:54:16

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>grzybki zywia sie cukrem.. nie tylko w postaci
> czekoladki, ale i alkoholu itd.

Proszę nie każ mi wnioskować z powyższego zdania, że alkohol to cukier :-o

pzdr
LN

świnka i bóle jąder...
przetluszczajace sie wlosy