grzybica u niemowlaka?

1. Data: 2009-06-15 18:34:27

Temat: grzybica u niemowlaka?
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, dzis pediatra powiedzial ze zaczerwienienia na glowce mojego synka (3
miesieczny) to jakas grzybica ale nie wie jaka, skierowal do dermatologa.

sa ta plamy okragle, luszczace sie, nie jest to natomiast grzybica strzygaca
przepisal masc sterydowa triderm.

czy ktos kojarzy lub mial podobny przypadek ?????
jak to pielegnowac czy jest zakazne skad sie mogla wziasc?

2. Data: 2009-06-15 19:04:24

Temat: Re: grzybica u niemowlaka?
Od: "Marta" <...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem niestety co to może być ale jestem pwna, że powinieneś skonsultować
synka jak najszybciej z dermatologiem choćby ze względu na Triderm. Ja
sporadycznie używam tej maści i faktycznie działa dobrze ale u dzieci trzeba
ją stosować baaardzo ostrożnie. Moja mała w wieku podobnym do Twojego synka
też miała zapisany triderm na uszka bo pękały ale miałam smarować ją tyle co
nic i odstawić jak tylko się poprawi.

Nie żebym straszyła ale poczytaj w ulotce. Może dermatolog wymyśli coś mniej
ryzykownego dla takiego malca?

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4156
(20090615) __________

3. Data: 2009-06-15 20:13:26

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha
dzieki z gory z wazna wiadomosc!!!!

4. Data: 2009-06-15 22:26:15

Od: "Harry" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję udać się do dobrego dermatologa, a zanim to nastąpi, to pewnie zdążysz
wypróbować Clotrimazolum - lek tani, skuteczny i bezpieczny dla malucha. Dosyć
szerokie spektrum działania sprawia, że jest to bardzo dobra maść na wiele
odmian grzybic. Triderm bywa nadużywany i ostatnio stosowany prawie na wszystko.
Proponuję też sprawdzić poniższy link i poszukać zdjęć o tej przypadłości:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciemieniucha

Zdrowia życzę

- Harry

Wyniki -celiakia
Układ odpornościowy - uwaga CROSSPOST
Niewyspanie a problemy żołądkowe.
jak wyleczyc katar
możliwe jest leczenie zapalenia oskrzeli, zapalenia płuc bez antybiotyków?