guz na nodze

1. Data: 2003-10-06 14:40:44

Temat: guz na nodze
Od: "PG" <p...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam male pytanie...jakis miesiac temu stluklam sobie noge..zrobil sie siniak
z malym guzem..teraz siniaka nie ma ale ten guz caly czas jest- bardzo
twardy.. czy powinnam z tym isc do lekarza?
Nie wiem czy ma to jakies znaczenie ale w ogole mam z tym problem-
wystarczy lekkie stluczenie i pojawia sie ogromny ciemnofioletowy
siniak..wygladam jakby mnie ktos bil:)
Poradzcie mi cos
pozdrawiam
Ula

2. Data: 2003-10-10 12:15:44

Temat: Re: guz na nodze
Od: "tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wiem czy ma to jakies znaczenie ale w ogole mam z tym problem-
> wystarczy lekkie stluczenie i pojawia sie ogromny ciemnofioletowy

Ja kiedys sie udezylem w udo. Po jakims czasie (po miesiacu) wyczulem w
udzie guza. Guz robil sie coraz wiekszy i bardzo bolal. Niestety nie
kojarzylem go ze stluczniem. Po miesiacu wyladowalem na onkologii z diagnoza
osteosarkomy. Na szczescie okazalo sie, ze diagnoza byla bledna a guz jest
wynikiem kostnienia miesnia. Mimo wszystko mam amputowana jadna glowe
miesnia czworoglowego uda i najadlem sie wtedy nielada strachu (mialem wtedy
19 lat).
Na poczatku moj problem mozna bylo rozwiazac lekarstwami ale lekarze dawali
najrozmaitsze diagnozy tylko nie te poprawne :(
Wniosek taki: trzeba badac wszystkie stluczenia i nie ufac do konca
lekarzom.

pozdr
Tomek

Szczepionka + niemowle
wodniak podtwardówkowy
pyutanko do Casusa
[KRK]Dentysta dla chorego na WZW typu C.
Ile kosztują implanty (stomatologiczne)?