guz pod skórą

1. Data: 2006-05-01 09:00:14

Temat: guz pod skórą
Od: "Grzesiek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Rośnie mi od może 5-6 lat taki całkiem twardy guzek zaraz pod skórą
(podbródek).

Teraz ma on teraz jakieś 8mm średnicy i jest zupełnie bezbolesny. Od
jakiegoś

czasu kiedy pocieram go to wydziela się z niego jakiś tłusty łój który
paskudnie

śmierdzi. Na skórze poza samym, widocznym z daleka, zgrubieniem nie ma
żadnych

śladów, żadnych przebarwień (poza tym że akurat w tym miejscu nie mam
zarostu). Wybieram się do lekarza, ale to dopiero po świętach. Jak myślicie
co to może być

i do kogo z tym pójść? A może to znak że czas już najwyższy dokończyć
wszystkie

zaczęte sprawy, długi pospłacać, z rodziną się rozmówić?

Pozdrawiam

Grzesiek

2. Data: 2006-05-01 11:27:55

Temat: Re: guz pod skórą
Od: "creed" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzesiek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> zaczęte sprawy, długi pospłacać, z rodziną się rozmówić?

Ja mam guzek pod skora na wysokosci kata zuchwy od 15 lat. Co prawda moj ani
nie smierdzi ani nie jest z zadnego loju, poprostu jakas taka gulka, raz
mniejsza raz wieksza. Z nikim sie nie pozegnalem :-)

--
Pozdrawiam serdecznie!
Jacek W.

3. Data: 2006-05-01 14:55:45

Od: "ewunia" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest to najprawdopodobniej kaszak.
Guzek do usunięcia chirurgicznego, sam nie zniknie, Może natomiast zropieć i
wtedy trzeba leczyć zachowaczo, a potem i tak usunąć.
Im szybciej do chirurga pójdziesz, tym lepiej.
ewunia
www.grabieniec.pl

4. Data: 2006-05-10 14:15:39

Od: "Grzesiek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuje za odpowiedzi. Guz okazał się kaszakiem jak zasugerowała Ewunia

pozdrawiam
Grzesiek

Tumor mammae dex
Co to znaczy...
Darmowe badania profilaktyczne w Wawie: korzystajcie!
Re: Prof. Kinalska o zmianach tarczycy po Czarnobylu
Prosze o interpretacje wyniku (tarczycy)