hortensja uniwersalna

11. Data: 2004-08-04 22:15:30

Temat: Re: hortensja uniwersalna
Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:cerav0$5ba$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

Ja mam hortensje od 2 miesięcy.Przekwitła i rośnie pieknie, ma nowe liście
i widac ze takie zdrowe aż miło patrzec.Zachecona tym efektem kupiłam jej
drugą do towarzystwa.Ale niestety ta druga klapła zaraz po posadzeniu (tzn
w ciągu tygodnia).Teraz mysle że ona ma tam za dużo słońca.bo w dni
pochmurne wyglada znacznie lepiej niz w słoneczne.Chciałabym ja uratować, i
nie wiem ,czy spróbowac ją przesadzić teraz czy dopiero późną jesienia?
Wdzięczna za radę Kuleczka:)