i jak tu zalozyc sukienke

1. Data: 2002-08-23 10:52:00

Temat: Re: i jak tu zalozyc sukienke
Od: "Asia Slocka" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Krzyzaniak"
> Nie wiem czemu od razu wszyscy ustalili, ze "wystawanie ponczochy
> spod krotkiej spodnicy" oznacza, ze spodnica konczy sie na wysokosci
kroku,
> a ponczoche widac w calej okazalosci, lacznie z udami powyzej. Takie
> spodniczki nie sa "eleganckie" i pasuja jedynie na rozbierana randke, czy
> dyskoteke. _Normalna_ krotka spodnica zaslania wystarczajaco duzo uda,
zeby
> brzeg ponczochy wystawal jedynie okazjonalnie przy jakims gwaltowniejszym
> ruchu czy pochyleniu (przynajmniej ja takie spodnice nosze, nie wiem, jak
Wy
> ;->).

Hmm?
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/pictures/zuza/slub4
6.jpg

1. Data: 2002-08-23 10:56:59

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Doktor" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy to, że często widzę na ulicy kobiety u których spod spodni
> prześwitują stringi jest oznaką złego gustu czy działaniem zamierzonym?
> Czy może one są po prostu wygodne? Proszę o odpowiedź.

Jeśli stringi prześwitują to sobie wyobraź jak by prześwitywały figi. W
stringach chodzi o to by majtki były właśnie niewidoczne.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-08-23 10:59:46

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Doktor wrote:

> Dobrze. To w takim razie mam pytanie do kobiet.
> Po co ubieracie stringi? Pomijam oczywiście sytuację, że w chwilach
> intymnych chcecie seksownie wyglądać dla partnera.

1. Sa wygodniejsze
2. Sa seksowniejsze
3. Spod delikatnego cienkiego materialu mniej je widac niz zabudowane
pelne majteczki- wiec tez to estetyczniej wyglada.
pzdr
agi

> Czy to, że często widzę na ulicy kobiety u których spod spodni
> prześwitują stringi jest oznaką złego gustu czy działaniem zamierzonym?

Czasem oboma a czasem nie da sie inaczej. Pewnie, ze najladniej wyglada
jak nic nie przeswituje ale czasem przy bardzo cienkim materiale sie
tego nie uniknie- wtedy sa bardziej optymalnym wyjsciem niz figi pelne
badz brak tychze.
Z tym, ze jak dla mnie przeswitujace przejrzyste z zalozenia spodnie czy
bluzka równiez nie sa eleganckie mimo, ze czesto wygladaja fajnie :)
pzdr
agi

1. Data: 2002-08-23 11:01:23

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> A przypadkiem garniturowe spodnie nie powinny być długie do "podeszwy"
> (czyli 1.5-2 cm nad poziom podłogi przy staniu)?
>
> Jeśli tak, to przy siadaniu te nogawki nawet po podciągnieciu bedą nie
> wyżej niż 5-10 cm ponad półbut. Więc jak komuś widać gołą nogę to chyba
> nie ma skarpetek albo zwinęły się mu pod kostkę :)

Ma skarpetki, ale za krótkie.... Jeśli nigdy czegoś tak obrzydliwego jak
włochata noga wysuwająca się spod spodni od garnitury nie widziałeś, to ci
zazdroszczę...

1. Data: 2002-08-23 11:01:54

Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monisiatko wystukał (a) w wiadomości news:02082312361682@polnews.pl:

Chciałbym, żebyś porównała te dwa zdania, które Ty napisałaś:

1. w ogole w zyciu [...] ale absolutnie nie moze (IMHO) wystawac
ani koronka od ponczoch, ani tym bardzi noga nad ta koronka.

2. Wystajaca spod sukienki koronka w sytacji intymnej w zaciszu - jest OK.

Możesz się w końcu na coś zdecydować? :)

--
Doktor.
d...@p...onet.pl

1. Data: 2002-08-23 11:04:08

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>2. Wystajaca spod sukienki koronka w sytacji intymnej w zaciszu - jest OK.
>

>Możesz się w końcu na coś zdecydować? :)

ja w ogole jestem bardzo zdecydowana.
I nie musze innym udowadniac, ze mam racje. Bo wcale mi nie zalezy, czy oni
uwazaja, ze mam racje, czy nie.
Podpisuje sie pod obydwoma zdaniami.
Jak zapewne zauwazyles (:)))) pkt 2 jest sytuacja szczegolna do pkt 1.
Zasada: NIc nie moze wygladac spod sukienki (ani gola noga, ani koronka od
ponczoch). Wyjatek: w sytacji intymnej..... hmmmmmmmm

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-08-23 11:04:36

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Aug 2002, Malgorzata Krzyzaniak wrote:

> No wlasnie o tym mowie :-) Efekt jak najbardziej zamierzony.

No to moim zdaniem przegięty. Szczególnie, że sądząc z
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/pictures/zuza/slub0
9v.jpg
oraz
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/pictures/zuza/slub4
2.jpg
nie była to widoczność incydentalna.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-08-23 11:04:59

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Aug 2002, Doktor wrote:

> Czy to, że często widzę na ulicy kobiety u których spod spodni
> prześwitują stringi jest oznaką złego gustu czy działaniem zamierzonym?

A to nie może iść w parze?

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-08-23 11:05:10

Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monisiatko wystukał (a) w wiadomości news:02082312440053@polnews.pl:

> a czemu ty masz prawo do arbitralnych wypoiwedzi, a inni nie maja????
>
> Zawsze powinno się tam znaleźć
> przeciez podales definicje elegancji
> :))))))

Przepraszam. Moim skromnym zdaniem ziemia się kręci wokół słońca.
A jescze skromniejszym i jest to wyłącznie moją opinią, dodam,
że dzisiaj jest piątek. :)

1. Data: 2002-08-23 11:06:09

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agi ( fghfgh ) <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskus
yjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> [...]

> Z tym, ze jak dla mnie przeswitujace przejrzyste z zalozenia spodnie czy
> bluzka równiez nie sa eleganckie mimo, ze czesto wygladaja fajnie :)

W całości podzielam Twoje zdanie zarówno na pierwszy, jak i na drugi temat.
Pozdrawiam. Variete.

Dziwna waga
Popękane naczynka
Kosmetyki a ciąża