i jak tu zalozyc sukienke

1. Data: 2002-08-22 16:30:24

Temat: Re: i jak tu zalozyc sukienke
Od: "Asia Slocka" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Krzyzaniak"
> Czemu? ;-)

Bo przy podnoszeniu nogi paskudnie wyłażą na wierzch.
Asia Słocka
GG 2472321

1. Data: 2002-08-22 19:35:31

Od: "jacek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Slocka" <a...@n...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Malgorzata Krzyzaniak"
>
> Bo przy podnoszeniu nogi paskudnie wyłażą na wierzch.

Dlaczego paskudnie ?

Jacek

1. Data: 2002-08-22 19:37:47

Od: "jacek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może zastosować wszystkie rady
ale też trochę schudnąć.

Jacek

1. Data: 2002-08-22 19:41:00

Od: "Asia Slocka" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek"
> Dlaczego paskudnie ?

Pewnie kwestia gustu: dla mnie paskudnie wygląda bielizna wyzierająca
spod ubrania (chyba że sama w sobie jest ubraniem ;-)) Świadczy to
o tym, że ktoś sobie nie potrafi dobrać rzeczy żeby wszystkie do siebie
pasowały.
Cokolwiek to jest: majtki niedobrane kolorem lub rozmiarem, ramiączka
biustonosza (łee) czy pończochy. Wszystkie te rzeczy _bez_ wierzchniego
ubrania są super:-)
Asia Słocka
GG 2472321

1. Data: 2002-08-22 21:50:43

Od: "jacek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Cokolwiek to jest: majtki niedobrane kolorem lub rozmiarem, ramiączka
> biustonosza (łee) czy pończochy. Wszystkie te rzeczy _bez_ wierzchniego

nie pisalem o permanetnie wystjacych tylko pokazujacych sie czasem
bardzo rzadko

Jacek

1. Data: 2002-08-23 06:34:53

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Slocka" <a...@n...pro.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ak3eou$b13$1@news.onet.pl...
> [...]
ramiączka
> biustonosza (łee) czy pończochy. Wszystkie te rzeczy _bez_

Szczególnie te majtki niedobrane rozmiarem :)

Hanka w trybie piątkowym
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2002-08-23 07:36:49

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 22 Aug 2002 18:30:24 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <a...@n...pro.onet.pl> i powiedziała:

> Użytkownik "Malgorzata Krzyzaniak"
>
> Bo przy podnoszeniu nogi paskudnie wyłażą na wierzch.

Przeciez to o to chodzi, nie? ;->

Zuzanka, ktorej to bynajmniej nie wadzi

*:.
.' Małgorzata Krzyżaniak ..... z...@p...eu.org `.
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/
She's in love with herself she likes the dark

1. Data: 2002-08-23 08:01:04

Od: "Asia Slocka" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska"
> Szczególnie te majtki niedobrane rozmiarem :)

Niedobrane rozmiarem do ubrania a nie w ogóle:-)
Asia Słocka
GG 2472321

1. Data: 2002-08-23 08:02:09

Od: "Asia Slocka" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Krzyzaniak"
> Przeciez to o to chodzi, nie? ;->
> Zuzanka, ktorej to bynajmniej nie wadzi
Super, jeśli Ci nie przeszkadza że to brzydzi innych ;-)
Pewność siebie mimo przeciwności "losu" to u kobiety to ważna sprawa
Asia Słocka
GG 2472321

1. Data: 2002-08-23 08:35:42

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 23 Aug 2002 10:02:09 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <a...@n...pro.onet.pl> i powiedziała:

> Użytkownik "Malgorzata Krzyzaniak"
> Super, jeśli Ci nie przeszkadza że to brzydzi innych ;-)

Wiesz, jestes pierwsza osoba, ktora to "brzydzi" ;-> Jak na razie
spotkalam sie z jak najbardziej pozytywnymi reakcjami, od meza poczynajac
;-)

> Pewność siebie mimo przeciwności "losu" to u kobiety to ważna sprawa

Jakbym ja w zyciu spotykala sie tylko z takimi przeciwnosciami, ech,
pomarzyc.

Zuzanka

*:.
I got the razor at my wrist 'cause I can't resist -- Life of Agony

Dziwna waga
Popękane naczynka
Kosmetyki a ciąża
cosmo virtual look raz jeszcze