inny pasztet

1. Data: 2000-12-11 19:56:37

Temat: inny pasztet
Od: <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu pojawila sie prosba o podanie przepisu na pasztet, moze wiec
zainteresuje kogos moj pasztet dietetyczny.

Pasztet z piersi z kurczaka
80 dkg piersi z kurczaka
20 dkg watrobki drobiowej
1 cebulka
4 lyzeczki pieprzu zielonego marynowanego
200 ml jogurtu naturalnego
sol
pieprz

Watrobke drobno pokroic i podsmazyc na lyzce oleju - wystudzic.
Do zmielonego miesa z kurczaka dodajemy starta cebulke, so, pieprz, watrobke i
jogurt i zielony pieprz. Wszystko dokladnie wyrabiamy.
Folie aluminiowa natrzec maslem ( w wersji bardziej dietetycznej margaryna bez
cholesterolu).
Wlozyc w nia pasztet i bardzo dokladnie zamknac, zeby sie nie wylal sos (!)
Piec w temperaturze 180 stopnii przez 50 minut.
Studzic w sobie - otwieram folie dopiero po kilku dobrych godzinach (najlepiej
po calej nocy).

Zycze smacznego!

Marta

1. Data: 2000-12-12 18:56:47

Temat: Re: inny pasztet
Od: "Don Pablo" <c...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakis czas temu pojawila sie prosba o podanie przepisu na pasztet, moze
wiec
> zainteresuje kogos moj pasztet dietetyczny.
>
> Pasztet z piersi z kurczaka
[...ciach...]

> Zycze smacznego!
>
> Marta

A zna ktoś pasztet zajęczy?

Don Pablo

1. Data: 2000-12-13 08:54:05

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> 4 lyzeczki pieprzu zielonego marynowanego

czy masz na mysli ostra papryke czy tez jakas inna odmiane pieprzu?

> 200 ml jogurtu naturalnego

pelnotlusty?

iza

1. Data: 2000-12-13 09:23:17

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Pablo wrote:

> A zna ktoś pasztet zajęczy?

jeeeeezuuuuu..
wszyscy znają

sadyl

1. Data: 2000-12-13 10:12:55

Od: <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy masz na mysli ostra papryke czy tez jakas inna odmiane pieprzu?

Mam na mysli wlasnie marynowany zielony pieprz. Sprzedaja go w takich
sloiczkach jak kapary, czy oliwki. Mozna go dostac w hipermarketach.

> pelnotlusty?

Najlepiej dodac jogurt naturalny danone`a ten bez cukru, bo ma tez mniej
kalorii.
Moze byc tez kazdy inny. Moim zdaniem im mniej tlust, tym lepiej.

Marta

Byl barszczyk, a uszka :-) ?
Śledzie
piwo rzniete