piwo rzniete

1. Data: 2000-12-11 14:04:14

Temat: piwo rzniete
Od: Marek Drabik <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
No moze to nie jest zbyt skomplikowany przepis, ale sprobowac warto.
1/3 porteru zmieszana z 2/3 piwa jasnego pelnego. Przypomina irlandzki stout, ciekawy
smak, ciekawa
konsystencja. Do prob uzyto Zywca. Specjalnosc rodem ze Slaska.
Smacznego,
Pozdr, MDR

1. Data: 2000-12-11 14:47:50

Temat: Re: piwo rzniete
Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Marek Drabik <m...@w...pl> wrote:
> [...]
ciekawy smak, ciekawa
> konsystencja. Do prob uzyto Zywca. Specjalnosc rodem ze Slaska.
Piłam coś podobnego w Czechach -- Kozeł rzezany, czyli Velkopopowicky Kozeł
jasny zmieszany pół na pół z tymże piwem ciemnym. Zaiste, bardzo dobre.

Anetek
.' .. `. A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta
:`.__.': Anything is good and useful if it's made of chocolate.
`....'

gawędzenie o świętach c.d.
gawędzenie o świętach.
a propos Maklowicza...