a propos Maklowicza...

1. Data: 2000-12-11 12:03:16

Temat: a propos Maklowicza...
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Rozne przepisy na karpia by Robert Maklowicz - codzienna aktualizacja -
sa tu:

http://www.rmf.fm/audycje.html?a=grudzien&art=karp

Anna

1. Data: 2000-12-11 20:54:46

Temat: Re: a propos Maklowicza...
Od: "Popi" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert - jak to czytasz to wiedz ze Cie KOCHAM

co niedziele od 11.00 do 11.30 - BOZE JAK JA CIE KOCHAM ;-)

Popi

serdeczne pozdrowienia

1. Data: 2000-12-12 11:44:10

Temat: Odp: a propos Maklowicza...
Od: "Shaman" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robert - jak to czytasz to wiedz ze Cie KOCHAM
>
> co niedziele od 11.00 do 11.30 - BOZE JAK JA CIE KOCHAM ;-)
>
> Popi
>
> serdeczne pozdrowienia

przez żołądek do serca kobiety????? pierwsze słyszę :-))

PZDR
Shaman (niestety nie Robert ;-))

1. Data: 2000-12-12 18:16:58

Od: "Popi" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem płci meskiej a kocham go tylko od w w/w godzinach
a co do przaz żoladek do serca (ogladajac ten program dotarlem do serca
mojej lubej babeczki)
pozdr

Popi

1. Data: 2000-12-12 22:15:56

Od: m...@a...net.pl (Marek Czajkowski) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Dec 2000 21:54:46 +0100, napisales w pl.rec.kuchnia co
nastepuje:

>Robert - jak to czytasz to wiedz ze Cie KOCHAM
>co niedziele od 11.00 do 11.30 - BOZE JAK JA CIE KOCHAM ;-)
>Popi

Ale popularnosc :-)))

A' propos popularnosci, ostatnio w Bialymstoku dziatki wracajace ze
szkoly spontanicznie przynosily pani Katarzynie Skrzyneckiej
prezenty, ktora wypatrzyly w jednym z tutejszych sklepow.

BTW,
Sa na liscie osoby, od których mozna sie duzo nauczyc - szkoda , ze
nie mają wlasnego programu kulinarnego w TV np: " Z pergaminem w
kuchni" lub " Z patelnia wsrod kojotow"

Pozdrawiam,
Marek Czajkowski

--
----
-WIRTUALNY SERWER DEDYKOWANY-

1. Data: 2000-12-13 10:31:11

Od: "Shaman" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem płci meskiej a kocham go tylko od w w/w godzinach
> a co do przaz żoladek do serca (ogladajac ten program dotarlem do serca
> mojej lubej babeczki)

samym oglądaniem?? no to ja sie musiałem bardziej postarać ;-) (i udało mi
się bez oglądania Makłowicza ;->> )

> pozdr
> Popi

PZDR
Shaman

1. Data: 2000-12-13 10:33:52

Od: "Shaman" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sa na liscie osoby, od których mozna sie duzo nauczyc - szkoda , ze
> nie mają wlasnego programu kulinarnego w TV np: " Z pergaminem w
> kuchni" lub " Z patelnia wsrod kojotow"

OTÓŻ TO!!! :-) myślę, że Pan Makłowicz jest skrytym czytaczem ten grupy!
:-)))) a tak w ogóle to mógłby na antenie kiedyś pozdrowić grupowiczów no
nie??

> Pozdrawiam,
> Marek Czajkowski

PZDR
Shaman

1. Data: 2000-12-13 22:51:51

Od: "Popi" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wyszlo ze samym ogladaniem, oczywiście chodzilo mi o jedną taką padlinke
którą Mistrz sie bawił

>no to ja sie musiałem bardziej postarać ;-) (i udało mi
> się bez oglądania Makłowicza ;->> )

jestem z Ciebie dumny ;-)) i bez oglądania - tak od razu???? no,no,no :))))

serd pozdr

1. Data: 2000-12-13 22:55:05

Od: "Popi" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

zgadzam sie z przedmowcą, miło byloby usłyszec jakies mile slowo na antenie
o grupie.
A jak czyta to mogłby sie ujawnic , co ???

1. Data: 2000-12-14 05:58:33

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Shaman <s...@k...net.pl> wrote:

> OTÓŻ TO!!! :-) myślę, że Pan Mak"owicz jest skrytym czytaczem ten grupy!

Gdyby byl, to moze nie mowil i robil tylu glupstw.

Wladyslaw

ziemniaki po owerniacku
Lekko i latwo oraz przyjemnie
Watrobka wieprzowa.