Śledzie

1. Data: 2000-12-11 15:26:04

Temat: Śledzie
Od: "Monika K-P" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój małżonek, wielbiciel śledzi wyjechał na tydzień i zostało mi
po nim pół kubełka solonych filetów śledziowych. Moczą się
właśnie, bo ja soli nie bardzo.. ale nie mam pojęcia co z nimi po
wymoczeniu zrobić. Będę to jadła sama, więc nie powinno byc zbyt
czasochlonne, bo mi się nie chce dla siebie samej..
pomożecie?

Monika (dzień 40.)

1. Data: 2000-12-11 15:43:07

Temat: Re: Śledzie
Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika K-P wrote:

> [...]
> wymoczeniu zrobić. Będę to jadła sama, więc nie powinno byc zbyt
> czasochlonne, bo mi się nie chce dla siebie samej..

zjesc??? ZAWSZE! ;)

1. Data: 2000-12-11 16:15:59

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika K-P" <e...@p...onet.pl> napisał...

> [...]
> wymoczeniu zrobić. Będę to jadła sama, więc nie powinno byc zbyt
> czasochlonne, bo mi się nie chce dla siebie samej..

Najbardziej leniwie, jest po prostu włożyć je do oliwy i wkroić cebulkę...
Po dwóch godzinach zjeść... Mniej leniwie, jest wsadzić je do octu... A jak
lubisz czytać grupę, to tak z tydzień temu było dużo o śledziach...
Pozdruffka
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2000-12-13 13:00:11

Od: "Anna Kukuła" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja też uwielbiam śledzie

1. Data: 2000-12-14 07:38:30

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cebulka niżej podana to dobry pomysł ale ja bym proponował tak :

cebulka jak najbardziej, drobno posiekana
kilka cytryn obranych i pokrojnych w plasterki
śledzie, pokrojone w kawałki
olej z pestek winogron

Ukłdamy w słoju :
warstwa śledzi, cytryny, cebuli, podlewamy olejem, kolejna warstwa śledzi i
tak dalej.

Najlepsze po kilku dniach

ostry

1. Data: 2000-12-14 12:01:48

Od: "Malek Andrzej" <s...@t...at> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama do sloja laduje sledzie z cebulka i olejem pozostale z wigilii po
kilku dniach pyyycha a jeszcze z ziemniaczkami, mniam

kaczucha

piwo rzniete
gawędzenie o świętach c.d.
gawędzenie o świętach.