inspiracja

1. Data: 2003-05-15 21:17:12

Temat: Re: inspiracja
Od: "Mika" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MM" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3EC3FB6C.6070207@poczta.onet.pl...
> MM wrote:
> teraz idę spać, dokończymy jutro

Wracaj! Jeszcze wczesnie! ;-)

Mika

1. Data: 2003-05-16 04:09:55

Od: MM <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mika wrote:
>>teraz idę spać, dokończymy jutro
> Wracaj! Jeszcze wczesnie! ;-)

Stało się :), poszedłem i wstałem a teraz znowu mogę.

MM

1. Data: 2003-05-16 04:43:39

Od: MM <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mika wrote:
> A dla mnie tak.

ROTFL

Jeśli już tak się upierasz to napisz dlaczego, jakie cechy ma
ten człowiek ?

Wybrałaś jego a nie mnie bo ja ich pewnie nie mam.

Nawet jeśli je mam, to Ty o tym nie wiesz i zrozumiałe jest,
że wzorcem jest dla Ciebie Paulo Coelho.

Nie jest to problemem, rzekłbym jest to nawet zrozumiałe,
ponieważ określoną cechę może mieć wielu ludzi, ale trudno
mieć 32 wzorce jednocześnie.

[*]

Zazwyczaj wybiera się te odległę nieosiągalne wzorce, bo
trudno je zweryfikować i dzięki temu żyjemy w urojonym świecie
nie zweryfikowanych wzroców :)

Dlaczego Twoim wzorcem jest Paulo Coelho ?

> Nie Pan sobie nie pochlebia panie M ;-)

Pani Miko, ja tylko napisałem, że nie jestem medium i nie wiem
co Pani chodzi po głowie, reszta to już spekulacje ;-).

> porządaniem?
> Bardzo zgrabnie ominąłeś odpowiedź :-)

Czy ja wiem, chyba nie ominąłem. To wyżej to nie była tylko
odpowiedź na pytanie, to było coś więcej.

> Nie opowiadaj mi bajek ;-)

Bo zaraz napiszę coś o feministkach ;-)

> Poza tym popatrzmy na niego w kategorii człowiek a nie tylko facet... eee
> ups ;-)

No comment (wydało się)

tutaj [...] cut

> Jakbyś był moim facetem to nie odpisywabyś teraz jakiejs panience z grupy
> ;-)

Dla mnie nie jesteś panienką z grupy, dla mnie jesteś Mika,
która wielbi swojego faceta.
Próbuję ją zrozumieć, poznać mechanizmy, może dzięki temu,
zmanipuluję swoją i też zacznie mnie wielbić.

> Po prostu w tym momencie nie moge byc z nim tyle ile bym chciała.

Już wszystko jasne, patrz 47 linijek w górę lub lepiej 21 od
góry (tekst oznaczony [*]).

> Myslisz że gdyby był obok to spędzałabym wieczór bujając sie przed
> komputerem na krześle? ;-))

Jasne, że nie upajałby Cię swoim niewyczerpanym spokojem.

> Udowodnij! :-)

Udowadniam :)

Jeśli on posiada cechę, która jesteś w stanie zauważyć swoimi
zmysłami, oznacza to, że ta cecha emanuje od Niego.
Jeśli coś od Niego emanuje a Ty to odbierasz to siłą rzeczy
jest to przekaz, On nadaje Ty odbierasz.

Już rozumiem.
Nie wiesz, że On Ci to daje, masz dobre intencje ale prawda
jest inna. Bierzesz nieświadomie, co nie zmienia faktu, że
bierzesz.

> Po prostu chce umieć zatrzymac w sobie spokój i ciepło tak jak on to
> potrafi.

Chcesz zatrzymać - widzisz ?, czyli spokój i ciepło płynące skąd ?
Od niego, w dodatku nie chcesz tego oddać, tylko chcesz to
zatrzymać dla siebie. Nie martw się to jest normalne.
Zazwyczaj trudno jest nam rozstać się z rzeczami, które są dla
nas dobre.

> Chce potrafić niezależnie od dnia wykrzesac z siebie ciepło dla innych
> ludzi.
> Itd..itp..

Chcesz naśladować wzorzec, to dobrze.
Ale pamiętaj jak jest z wzorcami (patrz [*]).

> Co mi pozostało.... dodać więc że nie jest to jedyna recepta

Ja nie napisałem, że jest to jedyna recepta.

MM

1. Data: 2003-05-16 04:50:35

Od: "Wombat Wombat" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mika <c...@w...pl> napisał(a):

> [...]

He Mika może to cos wspólnego ma z płcią Twojego mózgu, czasem po zrobieniu
testu wychodza zaskakujące wyniki:), a z drugiej strony czy kobiety nie mogą
mieć takich samych przymiotników jakie użyłaś wobec męzczyzn ?

Wombat

---------------------------
"...zły czas smoki umierają młodo.."

1. Data: 2003-05-16 08:17:42

Temat: Odp: inspiracja
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mika <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ba0kk9$1hb7$...@f...acn.pl...
> [...]
> człowiekiem.
> Jest dokładnie taki jaka ja chciałabym być.
> Mądry, spokojny, rozważny, ciekawy świata, bardzo przyjazny,
> ale i piękny zewnetrznie.
> W jego oczach jest tyle spokoju i ufności
> że nie mogę się w nie napatrzyć ilekroć go widzę.
> Chciałabym być taką oazą spokoju i przyjazności jak on,
> i bardzo pragnęłabym żeby ludzie widzieli w moich oczach to
> co ja widzę w jego. Żeby moje spojrzenie było równie szczerze
> i miało w sobie coś od czego nie można oderwać wzroku.
> Czy to normalne że największą inspiracją mojego zycia,

Celowo nie wyciałem, gdyż....
Piękne to co napisałaś, Twój facet musi być bardzo szczęśliwy, mając kogoś
takiego jak Ty przy swym boku.
Swoją drogą chciałbym, żeby o mojej osobie ktoś tak pięknie mówił.

Pozdry
Smerf

Ps. A wracając do wątku. Wszystko z Tobą w porządku :-)

1. Data: 2003-05-16 09:54:05

Od: "Mika" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smerf" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ps. A wracając do wątku. Wszystko z Tobą w porządku :-)

Oczywiście że nie ;-P
W innym wypadku nie pisałabym na ta grupę ;->

Mika
Ps: Gratuluję spostrzegawczości i umiejętności dokładnego czytania ;-)
Chyba z 5 razy napisałam że to nie jest mój facet!!!!!!
I przestańcie do mnie pisać na priva - nie szukam męża!!!!
Boszzz... co za ludzie!

1. Data: 2003-05-16 09:57:49

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mika
<c...@w...pl>
ba2cdo$24go$...@f...acn.pl:

> [...]
> Chyba z 5 razy napisałam że to nie jest mój facet!!!!!!
> I przestańcie do mnie pisać na priva - nie szukam męża!!!!

ROTFL :))))))

Chyba najgorszą porę roku wybrałaś na swój pean :))

P.

1. Data: 2003-05-16 10:02:13

Od: "Mika" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wombat Wombat" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> He Mika może to cos wspólnego ma z płcią Twojego mózgu, czasem po
zrobieniu
> testu wychodza zaskakujące wyniki:)

Interesujące spostrzeżenie!
Niedawno uwagę na to zrócił mi kolega który jest psychologiem.
Powiedział że mimo tego że jestem kobieca dosyc mocno wyodrębnia się
u mnie męski pierwiastek!
Co się uwidacznia min. tym że biegam w spodniach i trampkach i lubie być za
wszytsko odpowiedzialna (?)
hmm... ;-)
Nie jestem jednak do końca pewna czy poczucie odpowiedzialności jest typowo
męską
cechą ;-))

> a z drugiej strony czy kobiety nie mogą
> mieć takich samych przymiotników jakie użyłaś wobec męzczyzn ?

Ależ oczywiście że moga, i mają co najważniejsze :-)

Mika

1. Data: 2003-05-16 10:06:24

Od: "Mika" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:ba2cod$f1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> ROTFL :))))))
> Chyba najgorszą porę roku wybrałaś na swój pean :))

Powinnam poczekać do czerwca bo tam jest Rrrrr ;-)
BTW zawsze sie dziwiłam co to za głupi wymysł ;-)

Mika

1. Data: 2003-05-16 10:09:41

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mika:
> I przestańcie do mnie pisać na priva - nie szukam męża!!!!
> Boszzz... co za ludzie!

Coz, zdaje sie ze ich zainspirowalas. :))))

PS: temat - bardzo ladnie napisane. :)

Czarek

przykre zdarzenie...
Internet