intrawertyk i outside world

1. Data: 2004-03-03 17:31:28

Temat: Re: Odp: intrawertyk i outside world
Od: Adam <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 2 Mar 2004 22:00:21 +0100, na pl.sci.psychologia, hexe79 napisał(a):

> Użytkownik Hubert <h...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:0...@n...onet.pl...

> konkretnych
> sie
>

> Tak...żeby to wszystko było takie proste. Introwertyk (ja też się do tego
> grona chyba mogę zaliczyć) na dobrą sprawę o tym wszystkim wie, ale chodzi o
> to co konkretnie robić aby zacząć się przełamywać?
>
> Hexe

Na pewno nie wyskakiwać od razu na jakąś super imprezę, która może bardziej
zrazić i doprowadzić do jeszcze większego zamknięcia w sobie. Powoli,
stopniowo. A konkretnie to nie wiem, właściwie też mam ten problem. CHociaż
ostatnio, dzięki pracy, w której zostałem postawiony przed koniecznością
(wcale mi się to począkowo nie podobało) spotykania się z wieloma ludźmi,
trochę się zmieniłem. Daleka jeszcze przede mną droga, ale czasami to sam
sobie się dziwię - jaki się stałem gadatliwy ;)
--
Adam

1. Data: 2004-03-03 18:08:17

Temat: Odp: Odp: intrawertyk i outside world
Od: "hexe79" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
apisał:1jwwaixaooxj3$....@4...net..
.
> [...]

> zrazić i doprowadzić do jeszcze większego zamknięcia w sobie. Powoli,
> stopniowo. A konkretnie to nie wiem, właściwie też mam ten problem.

Kurde ale sierotę z siebie zrobiłam :-)) W sumie w każdej wypowiedzi jest tr
ochę racji :-)
Ale aż tak źle ze mną jeszcze nie jest, że po super imprezie-niewypale zamkn
ęłabym się w sobie, no chyba, że towarzyszyłyby temu niezbyt ciekawe okolicz
ności (raz mi się zdarzyło...pamiętam do dziś).

> [...]
> trochę się zmieniłem. Daleka jeszcze przede mną droga, ale czasami to sam
> sobie się dziwię - jaki się stałem gadatliwy ;)

Tak...praca dużo daje, chcąc nie chcąc masz kontakt z innymi ludźmi, a to du
żo daje.

Ale tak w ogóle, to się teraz zamieszałam...i już sama nie wiem o co mi wcze
śniej chodziło...ech źle ze mną :-))))

Hexe

1. Data: 2004-03-03 18:57:32

Temat: Re: Odp: Odp: intrawertyk i outside world
Od: Adam <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
> żo daje.
>
> Ale tak w ogóle, to się teraz zamieszałam...i już sama nie wiem o co mi wcze

;)
Z tą imprezą to było nawiązanie do którejś z poprzednich wypowiedzi ;)
Adam

1. Data: 2004-03-03 19:09:31

Temat: Re: intrawertyk i outside world
Od: "hexe79" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnyc
h napisał:pan.2004.03.03.14.57.51.886342@zielona...

> Ajest Ci źle?

Tak, jest mi źle! :-)

Hexe

1. Data: 2004-03-03 20:51:37

Od: "hexe79" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
apisał:znraln2cnesy$.11mlmcd6lsvur$....@4...net..
.
> [...]

> ;)
> Z tą imprezą to było nawiązanie do którejś z poprzednich wypowiedzi ;)

A nie mówiłam, że się zamieszałam, jak zwykle czytam niedokładnie :-)

1. Data: 2004-03-03 20:52:19

Od: "hexe79" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-04 23:05:45

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 03 Mar 2004 20:09:31 +0100, hexe79 wrote:

> Tak, jest mi źle! :-)

:) ale z czym?
Ze sobą czy z kimś kim chciałabys być?
Pzdr.
--
[Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl ][Powered by fortune-mod version 9708]
You could live a better life, if you had a better mind and a better body.

1. Data: 2004-03-04 23:05:45

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-05 08:14:32

Od: "hexe79" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]