jajo

11. Data: 2011-05-23 20:49:12

Temat: Re: jajo
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lamia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
news:irefhp$6li$1@node2.news.atman.pl...

> wstawiennictwo skryby to tylko po protekcji! za doradztwo ogrodowe latami

Hejka. Gołębie wysiadują jajka około 18 dni a potem karmią wylegnięte
pisklęta przez miesiąc. No a potem fru, fru, fruuuuuuuu. :-)
Pozdrawiam kolumbologicznie Ja...cki

12. Data: 2011-06-09 23:29:36

Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mało interesujcy temat w ogrodnictwie pewnie - (choć skoro gołąb siedzi w
doniczce, to chyba gołąb ogrodowy jest -? ;p ) - otóż gołębie robią mnie w
jajo:
zawsze myslałam, że kwoka wysiaduje, a gruchacz znosi gałązki (takowoż z
podglądania to wyglądało) - dziś się jednak zdziwiłam:
- siedzi kwoka na jaju, jak zawsze, ani drgnie (nawet jak ją dotknąć
paluchem - no napuszy się jedynie, jak puchacz jakiś)
i przylatuje tenże towarzysz, rozgląda się, włazi na kwokę - myślę sobie:
kopulować będą na nowe jajo. Ale nie - włażący wypycha kwokę, kwoka
odlatuje, a przybysz zasiaduje na jaju. Czyżby te gołąby równouprwnienie
wprowadziły? Czy też mam na balkonie lesbijki ;) W seksmisji to było
możliwe, hehe

13. Data: 2011-06-10 11:05:52

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... otóż gołębie robią mnie w jajo:

Hejka. U gołębi jaja wysiadują oboje rodzice. Samce z reguły siedzą na
jajach od 10 do 16-tej. Wylęgnięte młode też karmią wspólnie.
Pozdrawiam behawioralnie Ja...cki

14. Data: 2011-06-10 22:32:30

Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <j...@w...pl> wrote in message
> Hejka. U gołębi jaja wysiadują oboje rodzice. Samce z reguły siedzą na
> jajach od 10 do 16-tej. Wylęgnięte młode też karmią wspólnie.

HAAAAAAAAAAA
spadłam z krzesła

to one mają taką świadomość macierzyństwa (tzn. wspólnego jaja)? czy one są
parą małżeńska w ogóle ;]

15. Data: 2011-06-11 07:30:57

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Dirko" <j...@w...pl> wrote in message
>

> HAAAAAAAAAAA
> spadłam z krzesła

Zmień krzesło. Takie z trzema nogami jest mało stabilne.
Skryba z normalnym krzesłem

16. Data: 2011-06-11 11:25:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2011 09:30:57 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> Użytkownik "lamia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zmień krzesło. Takie z trzema nogami jest mało stabilne.
> Skryba z normalnym krzesłem

Obrotowe ma albo jest drinknięta 3-)
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

17. Data: 2011-06-11 13:17:45

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Obrotowe ma albo jest drinknięta 3-)
> --

No teraz wreszcie mnie oświeciłaś!
Nigdy bym, na to nie wpadł.
skryba uświadomiony

18. Data: 2011-06-11 13:20:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2011 15:17:45 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> No teraz wreszcie mnie oświeciłaś!
> Nigdy bym, na to nie wpadł.
> skryba uświadomiony

O fotelu bujanym nawet nie wspomnę...
:-)

19. Data: 2011-06-11 13:38:25

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> O fotelu bujanym nawet nie wspomnę...
> :-)

Aaaa, to znaczy, że nadmiar % spowodował zabujanie
sie na krzesełku i ten niefortunny upadek.
Teraz juz wszystko jasneeeeeee.
;-)
Skryba oświecony

Sposob oceny wieku krzewu (wycinka, biurokracja)
Patron grupy na 2011
Do Mirzana - pilne.[OT]
Malo pszczol
miodek