jak długo wyrasta ciasto drożdżowe?help

1. Data: 2005-02-02 17:16:03

Temat: jak długo wyrasta ciasto drożdżowe?help
Od: "Yoja" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Pierwszy raz w życiu robię pączki. (w ogóle coś z drożdżami) Wyrobione
ciasto siedzi już od 20 minut w ciepełku i nic a nic nie urosło. Czy to
znaczy, że już się nie uda? A może to wina drożdży, użyłam nie takich
tradycyjnych, tylko takie sypkie z torebki.

Pozdr
Agata

1. Data: 2005-02-02 17:42:38

Temat: Re: jak długo wyrasta ciasto drożdżowe?help
Od: "Yoja" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yoja" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to znaczy, że już się nie uda? A może to wina drożdży, użyłam nie
> takich tradycyjnych, tylko takie sypkie z torebki.

Hosanna!
Już ROŚNIE! Hura!
Zapraszam na pączki. (tak za 2 godziny) :)

Pozdr
Agata

1. Data: 2005-02-02 21:00:55

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yoja napisał(a):

> Hosanna!
> Już ROŚNIE! Hura!
> Zapraszam na pączki. (tak za 2 godziny) :)

Dobre?

--
richo

1. Data: 2005-02-02 21:14:27

Od: "Yoja" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca wrote:

> Dobre?

Pewnie, że tak. Wyszło chyba z 50. Zjadłam tylko jednego, bo juz nie mogę na
nie patrzeć. Ale za to jutro... :)

Pozdr
Agata

krupnik - jakie przyprawy
Jak zrobic pyszne buraczki do obiadu ?POMOCY!
Utra Low Cook Temp - cd
Owoce morza - gdzie kupic w WAWIE
właśnie zrobiłam pączki :-)