Owoce morza - gdzie kupic w WAWIE

1. Data: 2005-02-02 12:04:02

Temat: Owoce morza - gdzie kupic w WAWIE
Od: "BUNIEK" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moja lepsza polowa ostatnio ma chec na jakies owoce morza i chcialem cos
zrobic dla niej przepisy w necie znalazlem ale gdzie to kupic chodzi mi o
malze mule itp w Hipermarketach sa raczej marynowane lub w sosach a tak
normalnie to sa tylko krewetki a gdzie jest jakis wiekszy wybor tego typu
towaru nie marynowany mrozone malze bez sosow itp generalnie bez przerobek
:)

BUNIEK

1. Data: 2005-02-02 12:07:11

Temat: Re: Owoce morza - gdzie kupic w WAWIE
Od: "Marek W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BUNIEK" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> towaru nie marynowany mrozone malze bez sosow itp generalnie bez przerobek

A taki sklepik pod Mariotem w podziemiu kiedys był...
poza tym sklepu z azjatycka zywnoscia..jest tego troche

Marek

1. Data: 2005-02-02 12:15:35

Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BUNIEK" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
gdzie jest jakis wiekszy wybor tego typu
> towaru

Ja kupowalam w makro Jerozolimskie. Sa mrozone mule i mrozone mieszanki
ktore uwielbiam i goraco polecam Pzdr Magda

1. Data: 2005-02-02 13:58:30

Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
typu
> towaru nie marynowany mrozone malze bez sosow itp generalnie bez

We czwartek po południu w Makro lub Auchan.

Pozdr

1. Data: 2005-02-02 20:27:52

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jot.be" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> typu
> przerobek
>
> We czwartek po południu w Makro lub Auchan.

a jak ze świeżą ryba do sushi
podobnie we czwartki??

1. Data: 2005-02-02 20:45:56

Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jak ze świeżą ryba do sushi
> podobnie we czwartki??

Tak jest.
Tylko w Makro tuńczyk jest często po rozmrożeniu.
W Auchan kilka razy wyciągali mi tuńczyka prosto z
chłodni ze styropianowego pudełka (z wtorkową datą pakowania)
Dostawę mają we czwartek ok 13.00-14.00

Pozdr

1. Data: 2005-02-03 08:02:50

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W Auchan kilka razy wyciągali mi tuńczyka prosto z
> chłodni ze styropianowego pudełka (z wtorkową datą pakowania)

jeszcze jedno w którym konkretnie auchan czy w każdym??

1. Data: 2005-02-03 15:20:41

Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze jedno w którym konkretnie auchan czy w każdym??

Modlińska.

Pozdr

1. Data: 2005-02-03 15:48:25

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora